Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooie opname met scherpte en expressie
ik vraag me enkel of ik die fotografen links zou behouden, ze nemen de aandacht van de winnaar weg maar maken wel deel uit van het finish gebeuren
Toch wel een goeie aankomstfoto hoor
Ik vermoed dat je wel serieus mocht croppen in het beeld (of had je toch nog een relatief dichte plaats op de baan?).
Een extra voor je sfeerbeeld is wel het scherm achteraan (en gelukkig hoefde je geen lucht in beeld te brengen)
Seg, je laat die 'kazuifelmannekes' wel op je trappen hé
@Arkan: alleen de "kazuifelmannen" mogen dichtbij staan, ik heb een ploegenbadge en sta dan wat meer naar achter tussen de verzorgers.
De foto is heel weinig gecropt (aan de rechterkant) wel genomen op 200mm (zie exif)
Wat het "op je laten trappen" betreft, bedoelde ik dat je signature wel erg dicht onder de voeten van die personen staat
Misschien had die beter rechts en een tikkeltje lager gestaan ?
Comment