Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik zal mijn bescheiden mening maar eens zeggen
de eerste vinnek heel tof,hoewel ik het raar vindt dat vanaf de deuren,aan de achterkant de kleur plots anders is, kan zijn natuurlijk door andere onderdelen ofzoiets.maar dat viel me op,
de 2de vinnek toch wel even om ziek van te worden,veel te flou,scherp stuk en dan megaveel onscherp,niet mijn smaak,en de 3de felle kleurtjes mooi scherp ( voor mij ^^ ) maar weinig actie.Nuja,ik zou al tevreden zijn met zo een foto's hoor
ik zal mijn bescheiden mening maar eens zeggen
de eerste vinnek heel tof,hoewel ik het raar vindt dat vanaf de deuren,aan de achterkant de kleur plots anders is, kan zijn natuurlijk door andere onderdelen ofzoiets.maar dat viel me op,
de 2de vinnek toch wel even om ziek van te worden,veel te flou,scherp stuk en dan megaveel onscherp,niet mijn smaak,en de 3de felle kleurtjes mooi scherp ( voor mij ^^ ) maar weinig actie.Nuja,ik zou al tevreden zijn met zo een foto's hoor
Beste
Bedankt voor de reactie. Eindelijk iemand
Bij de eerste foto hebt u gelijk over de kleuren maar als je boven aan de letters ziet dan zie je er geen staan op het achterste deel. Dit deel is vervangen.
De tweede is iets apart en gaat zeker niet bij iedereen in de smaak vallen maarja...
De derde vind ik gewoon mooi van kleur en toffe compo. Daarom heb ik hem gepost.
Mvg
Nikon member..
Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..
Comment