Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VW Fun Cup - Circuit Zolder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• VW Fun Cup - Circuit Zolder

Enkele foto's van twee weken geleden:

Commentaren zijn steeds welkom.

Mvg
    Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Re: VW Fun Cup - Circuit Zolder

ik zal mijn bescheiden mening maar eens zeggen
    de eerste vinnek heel tof,hoewel ik het raar vindt dat vanaf de deuren,aan de achterkant de kleur plots anders is, kan zijn natuurlijk door andere onderdelen ofzoiets.maar dat viel me op,
    de 2de vinnek toch wel even om ziek van te worden,veel te flou,scherp stuk en dan megaveel onscherp,niet mijn smaak,en de 3de felle kleurtjes mooi scherp ( voor mij ^^ ) maar weinig actie.Nuja,ik zou al tevreden zijn met zo een foto's hoor
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
      ik zal mijn bescheiden mening maar eens zeggen
      de eerste vinnek heel tof,hoewel ik het raar vindt dat vanaf de deuren,aan de achterkant de kleur plots anders is, kan zijn natuurlijk door andere onderdelen ofzoiets.maar dat viel me op,
      de 2de vinnek toch wel even om ziek van te worden,veel te flou,scherp stuk en dan megaveel onscherp,niet mijn smaak,en de 3de felle kleurtjes mooi scherp ( voor mij ^^ ) maar weinig actie.Nuja,ik zou al tevreden zijn met zo een foto's hoor
      Beste

Bedankt voor de reactie. Eindelijk iemand

Bij de eerste foto hebt u gelijk over de kleuren maar als je boven aan de letters ziet dan zie je er geen staan op het achterste deel. Dit deel is vervangen.

De tweede is iets apart en gaat zeker niet bij iedereen in de smaak vallen maarja...

De derde vind ik gewoon mooi van kleur en toffe compo. Daarom heb ik hem gepost.

Mvg
      Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Comment

Knap 1 en 3 nr2: zie je te weinig hier, tis nen keer iets anders

Comment

Working...
        X