Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vraag me een beetje af waarom je de foto zo hebt gemaakt. Zo zie je ten eerste hun gezichten niet en tweede heb je vervelend tegenlicht. Wat ze voor de rest precies aan het doen zijn is me ook niet duidelijk. Probeer de volgende keer ook wat meer tijd te besteden aan nabewerken, hier een voorbeeldje ter vergelijking.
Leuke snapshot van een jongetje. Jammer dat hij niet goed uitkomt tegen de lichte achtergrond omdat ie zelf helemaal in het zwart/grijs is.
Misschien nog de witbalans wat bijwerken? Voor de rest vind ik de foto een beetje saai qua compositie, je ziet ook nog eens niet goed wat ze nou precies aan het doen zijn.
Heb 1 foto van je bijgewerkt als voorbeeld, hoop dat je het niet erg vind. Anders haal ik 'm er wel weer van af.
Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
Visit my Flickr
Comment