Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
voor mij de tweede. vooral het bovenste deel vind ik mooi, tegen die zwarte achtergrond.
bij de derde jammer dat het zittende meisje haar arm voor haar gezicht heeft.
ik vind het op zich mooie platen, scherp, maar ze komen alledrie wat te weinig los van de achtergrond...
ik denk dat je hier beter af geweest was met een iets sterkere tele, ik weet natuurlijk niet hoeveel plaats je had...
zijn deze beelden sterk gecropt?
ik heb ze genomen met mijn macro lens (wegens gebrek aan lichtsterkte tele) nl op 105 mm maar toch met grootste opening 2.8 (70-300 mm heeft slechts F 4-5.6) en flits kun je niet veroorloven in competitie
Ik vind ze goed.
Het is volgend mij bijna niet te doen om hier in de achtergrond niets storends te hebben. Het was misschien beter geweest als er heel volk zou gezeten hebben. Dan krijg je meer een wedstrijdgevoel en dan draagt de achtergrond wat bij.
ik heb ze genomen met mijn macro lens (wegens gebrek aan lichtsterkte tele) nl op 105 mm maar toch met grootste opening 2.8 (70-300 mm heeft slechts F 4-5.6) en flits kun je niet veroorloven in competitie
De exif zegt iets anders, namelijk dat #2 en #3 op 50mm f/2.2 zijn gemaakt.
De foto's zijn goed geslaagd, alhoewel iets meer background blur welkom zou zijn. Maargoed niet iedereen heeft daar ook het materiaal voor.
Persoonlijk vind ik in #2 de achtergrond heel raar uit zien. Had beter van grond niveau gemaakt kunnen worden.
Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
Visit my Flickr
Comment