Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Breektest

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Breektest

Ik vond de contrasten en hoge ruis wel iets hebben bij zo'n ruwe foto. Bijna analoog.
    Misschien denken jullie daar anders over?

Re: Breektest

Oh waar is de tijd...

Foto legt goed de actie vast maar misschien ware een ander standpunt beter om iets meer van de gelaatsuitdrukking van de karateka weer te geven.
    Ruis stoort hier absoluut niet.

Comment

Ik deed al speciaal om als enige helemaal naar voor te komen met mijn 50mm lenske,
      ik denk dat ze mij daar hadden gelegd als ik compleet voor het publiek ging zitten

Ps: taekwondo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
        :...ik denk dat ze mij daar hadden gelegd als ik compleet voor het publiek ging zitten
        Ps: taekwondo
        ...ofte Koreaanse Karate nietwaar.

Zou trouwens een goeie oefening voor jouw buikspieren geweest zijn; jij in de plaats van die stenen (?).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
          ...ofte Koreaanse Karate nietwaar.

Zou trouwens een goeie oefening voor jouw buikspieren geweest zijn; jij in de plaats van die stenen (?).
          Pasop, de sensei (shotokan karate) vond het tof om onze buik als trapkussen te gebruiken
          On topic:
          foto slaat niet echt aan zo te zien..
          Nja, ik vind ze goed

Comment

cooole foto zenne

ps, gebrek aan scherpte stoort mij in dit geval heeeelemaal niet
            5DmkIII en wat glas

Comment

Mijn Sensei (van voor de oorlog ) vond het leuk om over ons heen te lopen...

Nou ja, foto slaat misschien niet zo aan maar als we nog even zo door gaan, haal je toch veel reacties!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                Mijn Sensei (van voor de oorlog ) vond het leuk om over ons heen te lopen...

Nou ja, foto slaat misschien niet zo aan maar als we nog even zo door gaan, haal je toch veel reacties!

bij de onze moest je constant op je hoede zijn en je buikspieren opspannen , want wanneer hij passeerde kreeg je soms onverwachts een gecontroleerde stomp ....nu 30j later moet je nog altijd de opmerking horen dat je veel te gespannen traint en dat losser staan resulteert in snelheid en kracht...
                Van de foto vind ik vooral het effect op de stenen sprekend , de compositie kon misschien beter , maar daar had je waarschijnlijk niet in te kiezen .
                Tof dat er eens een foto van zoiets instaat
                Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

Comment

Dat zijn een hele hoop kartonnen dozen.

Comment

Working...
                  X