Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Foto legt goed de actie vast maar misschien ware een ander standpunt beter om iets meer van de gelaatsuitdrukking van de karateka weer te geven.
Ruis stoort hier absoluut niet.
Ik deed al speciaal om als enige helemaal naar voor te komen met mijn 50mm lenske,
ik denk dat ze mij daar hadden gelegd als ik compleet voor het publiek ging zitten
Zou trouwens een goeie oefening voor jouw buikspieren geweest zijn; jij in de plaats van die stenen (?).
Pasop, de sensei (shotokan karate) vond het tof om onze buik als trapkussen te gebruiken
On topic:
foto slaat niet echt aan zo te zien..
Nja, ik vind ze goed
Mijn Sensei (van voor de oorlog ) vond het leuk om over ons heen te lopen...
Nou ja, foto slaat misschien niet zo aan maar als we nog even zo door gaan, haal je toch veel reacties!
bij de onze moest je constant op je hoede zijn en je buikspieren opspannen , want wanneer hij passeerde kreeg je soms onverwachts een gecontroleerde stomp ....nu 30j later moet je nog altijd de opmerking horen dat je veel te gespannen traint en dat losser staan resulteert in snelheid en kracht...
Van de foto vind ik vooral het effect op de stenen sprekend , de compositie kon misschien beter , maar daar had je waarschijnlijk niet in te kiezen .
Tof dat er eens een foto van zoiets instaat
Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.
Comment