Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wallonie 08

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wallonie 08

Hierbij mijn eerste foto's met de 40D die ik toen 3 dagen had, met de 17-55 f2.8 als voorlopig enige lens. Foto's zijn dus wel veel gecropt. Ben van plan de 70-200 f2.8 nog aan te schaffen, maar dat is nog niet voor direct spijtig genoeg.

Omdat het mijn eerste foto's hier zijn en ik nog maar een beginnerke ben was het misschien beter van ze in de beginnershoek te plaatsen of in de sport beoordeling, maar ik wou liever direct voor de harde commentaar gaan, dus reactie's meer dan welkom.
    Last edited by Koen72; 4 mei 2008, 12:37.
    Canon 7D,Canon 7D Mark II, Canon EFS 17-55 f2.8,Canon EF 70-200 f2.8 L,Canon Speedlite 580 ex II

Re: Wallonie 08

Mod devid: Koen, probeer je foto's zichtbaar te maken via volgens de regels van het testforum starttopic.

gelukt
    Last edited by devid; 4 mei 2008, 13:07.
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Niemand die zich geroepen voelt om te reageren???
      Canon 7D,Canon 7D Mark II, Canon EFS 17-55 f2.8,Canon EF 70-200 f2.8 L,Canon Speedlite 580 ex II

Comment

vind ze niet echt showcasewaardig, maar met een 70-200 zal het wel in orde komen mits wat oefening!
        www.rallyandraces.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikke Bekijk bericht
          vind ze niet echt showcasewaardig, maar met een 70-200 zal het wel in orde komen mits wat oefening!
          Danku wel voor je reactie, ik vond ze zelf eigelijk ook ni zo goed, maar dat is wel een beetje normaal zeker, als je veel moet croppen dat de kwaliteit achteruit gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koen72 Bekijk bericht
            Danku wel voor je reactie, ik vond ze zelf eigelijk ook ni zo goed,

Waarom zet je ze dan in showcase?
            Groetjes, KC
            www.sportbeelden.com

Comment

Working...
            X