Een paar pannings van gisteren, heb bij de laatste twee een beetje geoefend op lagere sluitertijden.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Skylimit Events 20/04/08 @ Circuit Zolder
Collapse
X
-
-
Re: Skylimit Events 20/04/08 @ Circuit Zolder
Knappe shots DJ...
Maar mijn mening kende he.
Vind u pannings mooi, maar iets te snel voor waar ze rijden.
-
Zeer geslaagd!!!
Diegene die het Circuit van Zolder kennen weten ook dat je aan de Villeneuve die snelheden niet haalt maar dit doet niet echt ter zaken.
De foto's zijn één na één zeer goed gepanned! De snelheid zit er fantastisch goed in en de scherpte ook. En wetende dat je op een lage sluitertijd zit. Je hebt nog al een vaste hand of heb je een VR?
MvgNikon member..
Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..
Comment
-
Knappe pannings .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaske_GLPK Bekijk berichtDe foto's zijn één na één zeer goed gepanned! De snelheid zit er fantastisch goed in en de scherpte ook. En wetende dat je op een lage sluitertijd zit. Je hebt nog al een vaste hand of heb je een VR?
Mvg
Bedankt voor de lovende commentaren iedereen!
Deze zijn genomen met men 70-300 IS, ik ben geen Denniske hoor .
Zoals casper44 het zo mooi kan zeggen: "Mensen die zonder IS fotograferen gaan met 'n IS ook goed kunnen fotograferen, mensen die altijd met IS hebben gefotografeerd zullen het al heel wat moeilijker krijgen zonder IS, een kwestie van gewente..."
Het feit is ook zo dat die IS nu ook geen wondermiddel is.Canonian
Comment
-
Enne... wat mag ik verstaan onder lage sluitersnelheden?Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
www.musicinframe.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk berichtEnne... wat mag ik verstaan onder lage sluitersnelheden?Canonian
Comment
Comment