Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Club M.E.T. Motorace

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Club M.E.T. Motorace

Oorspronkelijk geplaatst door thomasvp Bekijk bericht
    ja nummer 2 natuurlijk, je weet niet of hij je aankijkt, door het zwart in de helm.

SUPER
    Bedankt!

Achteraf ben ik naar de Biker himself gegaan en hij vertelde mij dat hij mij in 't oog heeft gehouden. Hij heeft zelf éénmaal voorbij 'Gewheelied' met een hand naar mij opgestoken. Deze heb ik spijtig genoeg niet op foto
    Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vin Bekijk bericht
      Foto's zijn super

Ik vraag mij steeds af hoe jullie toegang krijgen tot bepaalde plaatsen terwijl ik daar van veel te ver achter een draad moet plaatsnemen ?????

Ik heb mensen zien staan voor den draad met prulmateriaal maar hadden toch een geel toegangslint. IK ZOU TOCH EENS ZO GRAAG BIJ DEZE MENSEN POSTVATTEN om zo het verschil van mijn foto's tegen nu te zien , want ze vallen tegen. Te ver (teveel moeten croppen) en dergelijke.

http://picasaweb.google.com/vinzuki7...Zolder17042008
      Bedankt!

Werken voor een erkend medium, dat is de boodschap als je zo'n bandje wilt. Velen willen het, weinig krijgen het. Ik gelukkig ben ik er dit jaar weer eens bij

Eén goede raad. Blijf bezig zoals jullie nu bezig zijn en zorg dat je goede contacten hebt. Zo kom je ooit wel eens met de juiste persoon in contact. Ik heb het zelf ook meegemaakt.
      Nikon member..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mseg Bekijk bericht
        Knappe reeks
        Bedankt!

Kan het zijn dat ik u ook heb gezien op Zolder tijdens de Club M.E.T. race?
        Nikon member..

Comment

Working...
        X