Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto's, toch wel voorkeur voor de 3de, en niet enkel omdat dit van Vlaandren's trots is. Ik stond aan de finish op de Markt in Schoten, zonder kodak... kan je dat nu geloven???????????? Nee, ik was aan het werk, dus hobby fotografie is voor mijn vrije tijd. Had anders wel eens wat willen experimenteren (ben een absolute beginner, dermee).
Cheers,
blij toch een reactie te kunnen lezen dank hiervoor!
en ja soms kan je pech hebben, sta je er zo kort bij en heb je niets voorhanden om dit te vereeuwigen... had ik meer geluk dan
Voor mij de eerste... a-typisch sfeerbeeld, erg mooie ietwat gedempte kleuren. En al die helmpjes maken de compositie erg dynamisch - en er wordt niet eens getrapt
Comment