Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die Gillet zou ik een beetje meer saturatie geven, maar dat is persoonlijk natuurlijk, mooie foto's
Heb ook even je album bekeken, zonder perskaart tussen de startgrid , dan had je toch de photo armband van Zolder, anders lijkt het me niet mogelijk om voorbij de marshals te geraken hoor
Héél knappe platen in je album trouwens, je sig vermeld een 1D, Mk hoeveel, en welke lens gebruik je voor de pannings ? Dat lijkt een stuk meer dan 300mm ...
Die Gillet zou ik een beetje meer saturatie geven, maar dat is persoonlijk natuurlijk, mooie foto's
Heb ook even je album bekeken, zonder perskaart tussen de startgrid , dan had je toch de photo armband van Zolder, anders lijkt het me niet mogelijk om voorbij de marshals te geraken hoor
Héél knappe platen in je album trouwens, je sig vermeld een 1D, Mk hoeveel, en welke lens gebruik je voor de pannings ? Dat lijkt een stuk meer dan 300mm ...
Mark
Pitfotokes zijn met 300d+ sigma 15mm fish 2.8 . de foto's vanuit de lucht zijn getrokken met den 300d op nen mono en zo met remote laten afgaan .
Race foto's met 1dmkII + 100-400L IS en voor het eerst eens naar jpeg terug ipv RAW.
Had ik een armband neen, maar ik ken wel 4 teams persoonlijk die meerijden .
Pitfotokes zijn met 300d+ sigma 15mm fish 2.8 . de foto's vanuit de lucht zijn getrokken met den 300d op nen mono en zo met remote laten afgaan .
Race foto's met 1dmkII + 100-400L IS en voor het eerst eens naar jpeg terug ipv RAW.
Had ik een armband neen, maar ik ken wel 4 teams persoonlijk die meerijden .
dat is knap gedaan, als je de teams kent kan je natuurlijk door de pitbox naar de grid gaan
Twijfel zelf ook om de 100-400 te kopen, de 70-200 met 1.4TC is eigenlijk net iets te kort op sommige plaatsen, alleen jammer dat de TC niet op de 100-400 gaat zonder AF te verliezen op een non 1-series body ... zal dus moeten sparen om een 1dIII te kopen volgend jaar
Ga ook eens zien wat de nieuwe Sigma 150-500 OS van foto's kan leveren, maar het zal waarschijnlijk toch de ondertussen bekende Canon lens worden.
Comment