Weer eens wat Tafel Tennis foto's van mijn kant. Gisteravond in Heerlen de Champions League finale tussen het Duiste FSV Kroppach en MF Services/Fürst uit Nederland. Voor de finale hebben ze zo'n speciale rode vloerbedekking geregeld en speciale boarding met reclame, zag er allemaal heel professioneel uit. Het licht viel opzich ook niet zoveel over te klagen. Foto's zijn gemaakt met een 70-200 2.8L en 30D.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Champions League Finale (Tafeltennis)
Collapse
X
-
-
Re: Champions League Finale (Tafeltennis)
laatste vind ik veruit de beste.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Bedankt!!
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichtvoor mij absoluut nummer 1
alleen zou ik hem iets minder draaien, hij staat mij wat te scheef
Bouk, diNnE, hoezo vinden jullie de derde 't beste?
Comment
-
-
Alledrie erg knap tafeltennis vastgelegd.
Goed uitgelicht en prima scherp (met beweging in de eerste.)
Dit zijn de betere foto's die ik al gezien heb over tafeltennis.
ps
Zij speelt blijkbaar altijd met zwart op de voorhand.
Niet gemakkelijk om tegen deze "chinese" speelwijze te spelen. Je ziet bijna niet waar het balletje naar toe gaat.[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk berichtAlledrie erg knap tafeltennis vastgelegd.
ps
Niet gemakkelijk om tegen deze "chinese" speelwijze te spelen. Je ziet bijna niet waar het balletje naar toe gaat.
Het feit dat ze met zwart op hun forehand kant spelen heeft daar niks mee te maken. Overigens zie je op de eerste twee foto's Li Jiao (Europees kampioen en top-12 winnares) en op de laatste Wang Chen (Amerikaanse).
Comment
-
in eerste straalt de intensiteit van de sport van het scherm ... daarom krijgt die veruit mijn voorkeurThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door royv Bekijk berichtBedankt Patrick.
Het feit dat ze met zwart op hun forehand kant spelen heeft daar niks mee te maken.
Zwart op voorhand stond hier los van.[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment
-
-
Voor mij is nr 2 de mooiste uit de reeks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk berichtAlledrie erg knap tafeltennis vastgelegd.
Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk berichtps
Niet gemakkelijk om tegen deze "chinese" speelwijze te spelen. Je ziet bijna niet waar het balletje naar toe gaat.
Vind ook wel dat de omschakeling tussen forehand en backhand (en ook omgekeerd uiteraard) bij spelers met deze grip toch altijd iets minder snel was.Olympus OM-D EM-5 + wat glas
Comment
-
Bedankt!
De klassieke penhoudergreep heeft dan ook weer vele andere voordelen.
Tegen woordig zie je ook spelers die RPB (reverse penholder backhand) spelen, met het tweede rubber op de kant die ze bij de klassieke greep niet gebruikten. Een goed voorbeeld hiervan is natuurlijk Wang Hao. Je hebt ook veel spelers die het beste van twee werelden combineren; zoals Ma Lin.
Comment
Comment