Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlaanders mooiste

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vlaanders mooiste

Gisteren naar het evenement van Belgie geweest, de ronde van vlaanderen.
    Had een camera bij natuurlijk, maar bedoeling was om het gebeuren te fotograferen, maar als je er toch bent ook maar even de renners zelf.

Mijn beste Foto moek nog trekke.

Re: Vlaanders mooiste

Oorspronkelijk geplaatst door Closupshooter Bekijk bericht
    maar als je er toch bent ook maar even de renners zelf.
    En dat heb je voortreffelijk gedaan.
    Alle drie mooi scherp op de juiste plaats, kleuren zijn (ondanks de slechte weersomstandigheden)
    Enige wat mij bij de tweede stoort (beetje dan toch) is dat het voorwiel er niet volledig opstaat. Bij de andere twee staan de renners of fiets er ook niet volledig op maar stoort het niet.
    Derde heb je mooi de ruimte gelaten zodat het lijkt alsof de renner de foto binnenrijdt.

Grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

Comment

voor mij bij de tweede jammer dt het wiel er net niet helemaal op staat.
      Derde vind ik toch net iets te vroeg afgedrukt... al is de opzet van de compo helemaal ok... toch geen promo voor het Nieuwsblad.
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

Comment

nee, gewoon een 5D, is niet echt geschikt voor sport, net iets te vroeg en net iets te laat, had ik nu een 40 gehad had ik er 4 meer om uit te kiezen.
        Mijn beste Foto moek nog trekke.

Comment

3 prachtige foto's. Zelfs de 3de vind ik goed, de uitdrukking op De Volder zijn gezicht, weerspiegeld in die van zijn fans. Priceless
          http://www.dannydemeyer.be

Comment

Goeie scherpte bij de 3 foto's; knappe kleuren en je had alleszins een goeie plaats bij de eerste 2.
            Mocht je bij de eerste croppen tot net onder het stuur van de eerste renner (zo staat de derde renner er nog steeds volledig op), zou het imho misschien nog wat sterker worden. Misschien moet je dan wel rechts wat grassprietjes wegklonen.
            Zoals hierboven, jammer dat het wiel er niet volledig op staat bij de tweede.
            Bij de derde (ook zoals hierboven), jammer dat Stijn's rechterarm er niet op staat. Maar de opzet is wel uitstekend.
            Kortom, voorkeur voor de eerste.
            Keep on shooting

Maar : "net iets te vroeg, net iets te laat" .... vind ik een nogal 'gevaarlijke' opmerking. Als je je toestel kent, zou je moeten weten wanneer je moeten afdrukken en je stelt het ietwat voor als er zal wel een goeie tussenzitten als ik een salvo kan afvuren (k hoop dat ik me goed uitdruk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den D. Bekijk bericht
              3 prachtige foto's. Zelfs de 3de vind ik goed, de uitdrukking op De Volder zijn gezicht, weerspiegeld in die van zijn fans. Priceless
              Ja hoor, zeer goed vastgelegd !
              flickr

Comment

Ik vind het storend dat Stijn's rechter arm afgesneden is. Heb je dat gedaan om de motor met cameraman weg te werken? Zo ja, dan denk ik dat het beter is om die mee in beeld te laten. Een motor met camera hoort bij de koers en stoort zeker niet in dit beeld, in tegendeel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                  Ik vind het storend dat Stijn's rechter arm afgesneden is. Heb je dat gedaan om de motor met cameraman weg te werken? Zo ja, dan denk ik dat het beter is om die mee in beeld te laten. Een motor met camera hoort bij de koers en stoort zeker niet in dit beeld, in tegendeel.
                  Ik volg.

Comment

De mooiste heel mooi in beeld gebracht. Ik ga voor de eerste. Derde had ik ook liever links iets meer in beeld gehad, vind het nieuwsblad storend.
                    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk bericht
                      De mooiste heel mooi in beeld gebracht. Ik ga voor de eerste. Derde had ik ook liever links iets meer in beeld gehad, vind het nieuwsblad storend.
                      Helemaal mee eens
                      Groetjes, KC
                      www.sportbeelden.com

Comment

Sluit mij aan bij Kourni en Black eyed

Comment

Working...
                        X