Mooie beelden. Liefhebbers van autorallysport hebben er waarschijnlijk veel aan.
Vooral bij de twee eerste hangt er links net een stokje (of power-kabel) aan de wagen.
Wegklonen (of healen) is een koud kunstje en het zal je foto's zeker opwaarderen.
Is het geen gevaarlijke foto-sport, heb je je wel achter de afgebakende area's gehouden, of telezoom ? Welke ?
Freeze the Ocean of Motion !Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm
Redelijke tele zeker? Leuke oefening voor 't timen van afdrukken. En maar een paar kansen om het goed te doen. Sluit me aan bij de tip om de draad even weg te klonen.
Van Minolta X-700 en een hoop glas via 7Xi naar 7D
Allen bedankt voor de reacties. Zulke comments krijgen is altijd leuk.
Vooral bij de twee eerste hangt er links net een stokje (of power-kabel) aan de wagen.
Is een electriciteitskabel of dergelijke op de achtergrond. Wegwerken zal voor in het album zijn.
Is het geen gevaarlijke foto-sport, heb je je wel achter de afgebakende area's gehouden, of telezoom ? Welke ?
Niet echt nee (hout vasthouden), indien je je min of meer aan de regels houdt. Deze jumpers kun je helaas niet maken achter de afgebakende zone, maar tracht steeds voor m'n eigen veilig te staan, in de zin van 'ik moet wegkunnen'. Zal dus nooit kortbij een omheining of haag gaan staan waar ik vast zit en bijgevolg niet kan gaan lopen moest het nodig zijn. Foto's zijn gemaakt met een 70-200 f4.
maar ik zag da nie zitten om daar te staan....
Het was er idd wat te druk. Stond er ruim een uur en een kwart op voorhand, als 2de of 3de denk ik. Tegen dat het tijd was stonden we er met zo'n 20 of meer, zoals je vermoed ik wel gemerkt hebt.
Comment