Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Sorry hoor, maar dan ligt mijn mening aangaande een pareltje toch ver weg bij de jouwe. Zoals reeds aangehaald zit de snelheid er niet in, de kleuren zijn niet in orde (witbalans ?) en wat is er met de lucht gebeurd ? Ik zie allemaal blokjes in de witte lucht. Ik hoop dat je mijn mening over deze plaat niet te teleurstellend zult vinden, maar dat risico loop je als je in "Showcase" gaat posten.
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Sorry hoor, maar dan ligt mijn mening aangaande een pareltje toch ver weg bij de jouwe. Zoals reeds aangehaald zit de snelheid er niet in, de kleuren zijn niet in orde (witbalans ?) en wat is er met de lucht gebeurd ? Ik zie allemaal blokjes in de witte lucht. Ik hoop dat je mijn mening over deze plaat niet te teleurstellend zult vinden, maar dat risico loop je als je in "Showcase" gaat posten.
Mee eens. Verder vind ik de motorrijder een beetje wegvallen tegen de bomenachtergrond en staat er linksonder een halve toeschouwer op.
De ruitjes in de lucht zijn volgens mij de sporen van teveel bewerken (resizen).
De kleuren kloppen ook niet, er zit teveel rood in deze foto. Zelfs de bomen hebben rode vlekken.
Comment