Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor de eerste keer eens foto's getrokken van mijn andere hobby, nl squashen. Dit zijn foto's van het EK voor junioren in Herentals. Het was wel niet makkelijk. Het gaat vrij snel, zeker bij die jonge mannen, en enkel kunstlicht en geen flits. Een lichtsterkere lens zou nog wat helpen zodat ik de sluitertijd wat korter krijg,
En die lichtsterkere lens heb ik ondertussen en ik vind wel dat het een redelijk groot verschil maakt.
Last edited by aerts_bert; 22 februari 2008, 18:27.
Reden: aanvulling
Comment