Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De andere twee vind ik door de harde schaduw van de flits minder.
Ik ga hierin mee, de 2 laatse vind ik eerlijk gezegd niet zo goed, hard geflitst en dito schaduw en op mijn scherm hier wat overbelichte plekken
3e staat ier er juist niet helemaal op
De eerste is
mss wat opletten met burnen, valt een beetje op dat je het achteraf aangebracht hebt?
Iedereen bedankt voor de toffe en vooral eerlijke comments
Dat vigneteren, tegenhouden en doordrukken heb ik altijd gedaan, zowel in de analoge als nu in de digitale doka. Het accentueert bepaalde dingen, maakt het wat dramatischer, niet fototechnischer beter, dat weet ik
Dat vigneteren, tegenhouden en doordrukken heb ik altijd gedaan, zowel in de analoge als nu in de digitale doka. Het accentueert bepaalde dingen, maakt het wat dramatischer, niet fototechnischer beter, dat weet ik
Ik moest inderdaad ook direct terugdenken aan 'the (good) old times'.
Nu het allemaal gemakkelijker gaat zou ik ze persoonlijk ook wat fijner afwerken.
Over de sterke schaduwen heb ik ook zowat mijn twijfels.'t Is maar hoe je het bekijkt, kan ook positief benaderd worden.
Comment