Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valuta Off-Road Tour Hoogerheide

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Valuta Off-Road Tour Hoogerheide

Afgelopen weekeinde is in Hoogerheide de Valuta Off-road Tour gehouden waarvan ik mede organisator was. Een ATB tocht waarvan de opbrengst volledig naar de RoParun gaat(een fonds ten bate van palliatieve en sociale zorg voor mensen met kanker zie http://www.roparun.nl) gaat. Deze tocht is met 1200 deelnemers uit Belgie en Nederland een echt familie evenement geworden.

Een impressie:

Vader en zoon:

Moeder en dochter:

Grootvader?:
    Groetjes, KC
    www.sportbeelden.com

Re: Valuta Off-Road Tour Hoogerheide

Ik vind opa de beste.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Ik vind opa de beste.
      ja hoor ik ook.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Ik vind opa de beste.
        Ja, ik sluit me hier bij aan. Maar van die eerste krijg ik het koud. Zo'n knulletje op een fiets die voor hem te groot is, met rubber laarzen die totaal geen grip geven en niet eens in de voethaken op een MTB parkoers ? Levensgevaarlijk is dat, die had nooit mogen starten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
          Ja, ik sluit me hier bij aan. Maar van die eerste krijg ik het koud. Zo'n knulletje op een fiets die voor hem te groot is, met rubber laarzen die totaal geen grip geven en niet eens in de voethaken op een MTB parkoers ? Levensgevaarlijk is dat, die had nooit mogen starten.
          Het tenue van het jongetje is inderdaad niet helemaal passend voor een ATB tocht maar om het ontbreken van voethaken of andre bindingen nou "levensgevaarlijk" te noemen? Het was en toertocht en geen wedstrijd en de familiedeelnemers reden achteraan, buiten de snelle meute. Persoonlijk vond ik het ontbreken van de helm bij de "vader" getuigen van een slechter voorbeeld.
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

Comment

Ik weet wel dat die kleine (volgens mij was het een meisje?) wel erg veel plezier had. Ik heb ze nl. zien ploeteren toen mijn fietsmaatje zijn lekke band plakte en wij ze later weer voorbijreden. Heerlijk dat gezicht en die voldoening om weer een bospaadje te hebben gereden. Overigens was het niet de eerste keer aan de uitgebreide kleding te zien.

En om op het begrip voethaken terug te komen, vraag ik me af of je er zlef wel eens mee gefietst hebt. De eerste keren waren voor mij ook geen succes. Vallen met je voeten aan je pedalen vast is ook geen pretjes

@ KCfoto, waar staan de overige foto's, want achteraf heb ik je wel zien zitten met je 70-200!

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

Leuk om BDers "in koers" te hebben
              De foto's heb ik gegeven aan het team waaran we ook de opbrengst hebben geschonken.

Ze zijn te vinden op: http://www.dikendunroparun.nl/foto2008%2027-01.html (Die met de 70-200 zijn gemaakt zijn van mij, de andere foto's zin door iemand van het team gemaakt.

Als je er zelf op staat stuur me dan een PM dan krijg je een grotere versie van me.
              Groetjes, KC
              www.sportbeelden.com

Comment

KC,
                Dank je voor de aanbieding, maar helaas, ik sta er nergens op. Wat ik overigens al bedacht had, want toen ik langsreed was de lens niet echt in de aanslag.
                Wel bedankt voor het aanbod en proficiat met de mooie plaatjes. Er zitten zeker pareltjes tussen.
                Leuk is ook het verschil tussen de verschillende tochten. Jullie foto's zijn toonbaar. Het komt ook regelmatig voor dat ik gewoon liever niet op de foto wil, omdat je bij voorbaat al weet dat het niets kan worden. (Buiten het feit dat het toch al niets is met zo'n doppie op je kop, maar dat terzijde).
                Volgens jaar weer?

Comment

Nog bedankt voor de reacties allemaal!

@Nikonias: ja, volgend jaar doen we het weer op de laatste zondag in januari
                  Tot dan?
                  Groetjes, KC
                  www.sportbeelden.com

Comment

Alleen als je beloofd een paar mooie foto's van mij te schieten

Comment

Working...
                    X