Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duiveltjes in actie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Duiveltjes in actie

Joeri
    Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Re: Duiveltjes in actie

vooral de uitdrukking op de gezichten erg goed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel mooi en die uitdrukking op de gezichten speekt boekdelen.
      Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Bij de tweede stoor ik mij er enorm aan dat een stuk van het hoofd weggevallen is. Je heb hier wel een mooi moment te pakken.

Verder ogen ze niet echt lekker scherp, zou nog een beetje verscherping toepassen. Het valt mij wel op dat bij 1 al vrij veel ruis zichtbaar is (vooral in het grijze ding in de achtergrond), wat waren je instellingen? Over achtergrond gesproken, er zit bij 1 wel veel rommelige dingen in (hekjes, palen, benen), wat de foto niet ten goede komt. Heb je niet altijd voor het uitkiezen natuurlijk.
        WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

Comment

Mooie reeks hoor. Vooral de gezichtsuitdrukkingen zijn top. Had inderdaad wat scherper gemogen maar dat is hier een detail.
          Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Comment

Mooie reeks ! Ik heb één van de volgende weekends dezelfde ambitie en ben dus meer dan geïnteresseerd in uw instellingen zodat ik niet teveel moet prutsen als ik langs het veld sta.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrankL Bekijk bericht
              Mooie reeks ! Ik heb één van de volgende weekends dezelfde ambitie en ben dus meer dan geïnteresseerd in uw instellingen zodat ik niet teveel moet prutsen als ik langs het veld sta.
              Foto 1 :
              1/1000
              F 5.6
              200 mm
              Iso 500 (200 had hier een betere keuze geweest)

Foto 2 :
              1/500 sec
              F4
              200mm
              Iso 200
              Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

Working...
              X