Hier springen ze met een touw, inplaats van met een elastiek, dat kan door het feit dat er twee bruggen naast elkaar liggen met een tussenafstand van een honderdtal meter, en boven een kloof die natuurlijk dieper is dan deze 100 meter, hierdoor wordt een slingerbeweging gemaakt met toch een deftige afstand.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Verstand op nul en springen maar.
Collapse
X
-
-
Re: Verstand op nul en springen maar.
Yeeeehaaa
Wel een beetje jammer van de wirwar van touwen in de achtergrond.
-
geeft totaal geen indruk van diepte of wat dan ook, hoop dat je er meer geschoten hebt vanuit een ander camerastandpunt, anders een gemiste kans.
kleurrijk istie wel trouwens.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
'k word al draaierig van de foto. Niet aan mij besteed. Maar mooi vastgelegd.gegroet, Ludo
Comment
-
Indrukwekkend
Inderdaad jammer dat het geen totaalbeeld weergeef met meer groothoek.
Gr KeesNikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
-
Als je deze foto vanuit de positie had gemaakt waar die man met het oranje shirt staat met een groothoek lens, dan was dit echt een geweldige plaat geweest. Nu krijg je inderdaad niet echt het gevoel mee wat vrouw zou hebben gehad (ik zou zoiets iig nooit doen haah!).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door royv Bekijk berichtAls je deze foto vanuit de positie had gemaakt waar die man met het oranje shirt staat met een groothoek lens, dan was dit echt een geweldige plaat geweest. Nu krijg je inderdaad niet echt het gevoel mee wat vrouw zou hebben gehad (ik zou zoiets iig nooit doen haah!).
Comment
-
Dat heb je wel vaker ja, jammer.
Toch had je ook vanuit jouw positie voor iets meer groothoek kunnen kiezen (of had je niks met meer g.h. bij je?) en wat meer van de diepte er op kunnen zetten.
Comment
Comment