Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crosscup, 3 lenzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Crosscup, 3 lenzen

Vandaag eerste maal veldloop gaan fotograferen in Hulshout. Het was een leuke namiddag met een paar BDer's.
    3 verschilende lenzen gebruikt.

17-55 op 32 mm

80-200 op 116 mm

Vaste 300 mm F4

Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Re: Crosscup, 3 lenzen

3 aparte plaatjes maar bij de eerste zie je het meeste actie

Comment

1 & 3 :g
      Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

camerastandpunt had van mij nog wel lager gemogen, tis nu zo gewoontjes.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooie reeks 1-3 en 2 voor mij
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

Comment

Voor mij toch echt de 3. Achtergrond trekt zo helemaal geen aandacht.

Comment

3 vind ik de mooiste
              (jammer dat ik niet bij kon zijn)
              Groetjes, KC
              www.sportbeelden.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                camerastandpunt had van mij nog wel lager gemogen, tis nu zo gewoontjes.
                grt,bouk.

Voor foto twee zit hij al laag genoeg, 3 is gewoon een mooie foto en foto 1 had niet beter uit gezien als hij lager was gaan zitten (en dan had ie al een 10-12mm lens nodig).

Foto 2 en 3 vind ik wel goed, in foto 1 is de uitgebeten lucht wat storend en de foto lijkt tevens wat vervormd te zijn..
                Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
                Visit my Flickr

Comment

Ik vind het alledrie geslaagde foto's, spijtig dat de dame op 2 niet echt "flateert". Foto 1 is volgens mij niet vervormd, Gert springt net naar beneden op de steile afdaling.
                  Dit moet wel lukken, de man uit foto 1 vroeg gisteren nog waar hij misschien die foto zou kunnen vinden, hij had daar de flits gezien, net op de moment dat hij naar beneden loopt.
                  Canon EOS 400D, Sigma 17-50mm 2.8, sigma 50-150mm 2.8, canon 50mm 1.8

Comment

1 is lekker, mooi moment ook! Bij 2 is het moment juist niet geweldig, de houding is niet erg mooi zo. 3 is weer prima plaatje zo.

Standpunten vind ik ook wel prima zo, mooi laag gekozen op het moment dat dit goed uitkomt (foto 2, alleen jammer van de houding dus).
                    WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

Comment

300mm

Comment

Working...
                      X