Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi, en ook voorkeur voor nr1. Een beetje storend vind ik de donkere vlek naast de persoon rechts.
Is het bij toeval dat dit donkerder is door de bomen of is er iets onnauwkeurig geshopt?
Mooi, en ook voorkeur voor nr1. Een beetje storend vind ik de donkere vlek naast de persoon rechts.
Is het bij toeval dat dit donkerder is door de bomen of is er iets onnauwkeurig geshopt?
Mooi plaatjes, vooral de eerste is sprookjesachtig. Ik ken 'het bosje' ook als mijn binnenzak en ik denk dat die donkere vlek klimop is rond en in de bomen, want op die plaats is er veel klimop. Ik denk niet dat Xray geshopt heeft.
@ Adri H: je hebt gelijk. Het is geen vlijmscherpe foto waar de actie vanaf druipt. Ik wou echter eens het item sport net op een andere manier benaderen.
@ Odul, jij kent de bomen en struiken in het Maria Handrikapark wel verdacht goed.
Het was inderdaad klimop die niet berijmd was en door de lichte ortonbewerking een soort vlek werd. Bij deze heb ik een aangepaste versie.
Het is weer eens iets anders, maar ik vind het wel fraai en erg sfeervol. De tweede vind ik de beste. Bij de eerste vind ik de witbalans niet mooi, de sneeuw is erg blauwachtig. Daarnaast ligt de compositie mij niet helemaal, ik denk dat die beter wordt als je onder nog een strook weg zou snijden.
Leuke foto's en dito composities, wat het onnauwkeurig selecteren in de nabewerking dubbel jammer maakt.
Hier is echter niets geslecteerd hoor. Als je het hebt over de halo rond de loopsters in de eerste dan komt dit door de nabewerking. Ik heb ze niet apart geslecteerd of zo.
Bedankt aan allen voor de positieve comments. Ik ben blij dat de andere benadering van het sporten gesmaakt kan worden.
Comment