Ik kijk er al naar uit naar het autosportseizoen 2008 dus, indien geen bezwaar hier nog enkele beelden van het Belcarseizoen 2007:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Racefoto's
Collapse
X
-
-
Re: Racefoto's
De mossler staat er mooi op!
Volgend jaar praten we niet meer over de belcar maar over : Dunlop Sport Maxx Endurance Cup 2008 ! (een hele mond vol als je het mij vraagt)
de eerste race is voorzien (nog onder voorbehouwd) in het weekend van 12 & 13 april te zolder .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RiBo Bekijk berichtDe mossler staat er mooi op!
Volgend jaar praten we niet meer over de belcar maar over : Dunlop Sport Maxx Endurance Cup 2008 ! (een hele mond vol als je het mij vraagt)
de eerste race is voorzien (nog onder voorbehouwd) in het weekend van 12 & 13 april te zolder .
Dunlop Sportmaxx Endurance Cup is de vervanger van de vroeger genaamd touring cup of de belcar Endurance Cup.
Belcar anno 2007 blijft gewoon bestaan .il talento senza disciplina è come una macchina senza benzina
Sport & Event Photography
Comment
-
-
autosport is niet zo mijn ding maar dat doet geen afbreuk aan de hoge kwaliteit van de foto's. respect voor het magistrale beheersen van de panningtechniek. super toch altijdestamos llegando
http://users.telenet.be/studiocamosci
Comment
-
Die derde is simpelweg Geweldig!! (met grote G)
Ik kijk er eigenlijk ook ongelofelijk hard naar uit.
Mijn hoofd slaat op hol als ik alle speculaties hoor over mogelijke deelnemers in 2008.
Comment
Comment