Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DTM Fanfoto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• DTM Fanfoto

Ook dit jaar zoekt de DTM-site weer de fanfoto van het jaar. Dit wordt m´n derde poging om bij de top 10 te geraken, ik twijfel alleen nog tussen onderstaande twee foto´s. Welke maakt volgens jullie de meeste kans?

1. Häkkinen

2. Green

Re: DTM Fanfoto

De eerste heeft rechts te weinig ruimte en is volgens mijn mening niet scherp genoeg.
    Dus blijft alleen de tweede over.

Suc6
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

damn daar wil ik ook eens raken
      puur toeval dat het 2x mercedes is of gewoon voorstander van mercedes?

persoonlijk zou ik voor de eerste gaan. de 2de heeft ook wel iets maar dan zou ik onderaan mss toch een stuk van dat asfalt afcroppen... ik vind het zelfs iets storend...
      mijn voorkeur naar 1 dus
      Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Comment

Voor mij ook de 2e foto, 1ste is idd te krap van voor
        en teveel ruimte vanachter.
        2e is wel mooi

Comment

Ze zijn allebei niet perfect, maar mijn voorkeur gaat naar de eerste ookal heeft deze te weinig ruimte in de rijrichting en is de scherpte niet 100%.

De 2e heeft in het midden van de foto een groot wit vlak waardoor het bijna lijkt of de foto uit 2 stukken bestaat. Je had deze foto ook beter tijdens de start gemaakt want de achtergrond is nu niet echt interessant.

Ik vraag me ook af hoeveel mm je hebt want als ik het goed zie is de dit de Spitzkurve en daar sta je vanaf dit standpunt toch behoorlijk ver van de baan.

Comment

nr1
            met steekvlammekes
            toont meeste actie
            Nikon D80/Nikkor 50mm/Sigma 10-20mm/Nikkor 18-200VR/ Nikon SB900
            http://kodefoto.webs.com/
            http://flandriens.webs.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24
              Ik vraag me ook af hoeveel mm je hebt want als ik het goed zie is de dit de Spitzkurve en daar sta je vanaf dit standpunt toch behoorlijk ver van de baan.
              300mm. Daar sta ik in het uiterste hoekje van de uitloopzone, waar iemand zonder perspas ook helemaal niet hoort te komen. Ik had juist tijd genoeg om vlug een foto of 20 te trekken voor ik weggestuurd werd.

Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
              damn daar wil ik ook eens raken
              puur toeval dat het 2x mercedes is of gewoon voorstander van mercedes?
              Als je m´n nickname ziet zou je dat niet zeggen. Toeval dus, maar allé deze misschien. Ook met ´vlammekes´, maar dan van de bodemplaat:

3. Kristensen

4. Tomczyk

PS Het verhaal achter 1 (ondanks de onscherpte) is dat Häkkinen er mee stopt.

Comment

ik zou die van Kristensen nemen!
                FF Photography.be

Mijn Flickr account ...

Comment

Ik zie hier geen prijspakkers staan hoor, vindt ze maar matig!
                  sorry.
                  www.rallyandraces.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikke Bekijk bericht
                    Ik zie hier geen prijspakkers staan hoor, vindt ze maar matig!
                    sorry.
                    Idem hier, vrees dat het naar een 4de poging zal gaan . Mis scherpte En de auto staat niet echt centraal .
                    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                    http://www.racenews.be

Comment

Working...
                    X