Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proximusxtreme

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Proximusxtreme

Op 31/11 en 1/12 naar Proximusxtreme geweest. Een grote snow show met freestyle skiers, snowborders, motorcrossers en snowscooters. Dankzij mijn zuster aan een perskaart geraakt. Zij was het enige meisje dat die avond meedeed met de show. Maar ze is er dan ook goed genoeg voor. (zie www.katrienaerts.be) Het was de bedoeling om wat foto's van haar te trekken maar natuurlijk er ook van geprofiteerd om de rest ook te trekken. Het was technisch wel veruit het moeilijkste wat ik al gefotografeerd had. Redelijk donker daarbinnen, een rookmachine en alles gaat redelijk snel. Aan jullie om te oordelen of het wat goed is?
    Dit zijn de skiers en de snowborders, later de rest.
    Op mijn website heb ik de volledige reeks staan.

I put the sexy in dyslexia

Re: Proximusxtreme

je bent erin geslaagd om een paar leuke actiefoto's te maken.
    er zit nogal weinig beweging in maar dat is begijpelijk want het was er inderdaad wreed moeilijk werken !
    ikzelf was er als fotograaf in opdracht van de organisatie en ben er niet in geslaagd om zo dicht te geraken als jij !!
    de drummende massa maakte het quasie onmogelijk om vooraan te geraken.
    met die gedachten in m'n achterhoofd... knap werk van je !!
    www.peterdejongh.be

Comment

@skin
      hoe kan je nu in opdracht van de organisatie foto's trekken en niet eens dichter geraken? Er liepen heel wat mannekes met perskaarten rond de nek op het parcours langs de kanten, dus als jij in opdracht foto's moeten pakken en je hebt niet eens een all areas kaart... weird.

grote teleurstelling trouwens die show
      (enkel de fmx kon me boeien) en hiermee wil ik geen afbreuk doen
      aan uw zus Katrien Aerts, chapeau voor wat ze doet,
      de show erom heen trok op de ballen, over de organisatie dan nog maar te
      zwijgen. Enfin dit is serieus off topic.
      >> CaNon 30D - 17/85mm USM - 50mm 1.4II - Peleng Fish Eye 8mm - 430ex <<

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schaarbakkes Bekijk bericht
        @skin
        hoe kan je nu in opdracht van de organisatie foto's trekken en niet eens dichter geraken? Er liepen heel wat mannekes met perskaarten rond de nek op het parcours langs de kanten, dus als jij in opdracht foto's moeten pakken en je hebt niet eens een all areas kaart... weird.

.
        wel, dat was mijn grote frustratie nu ook ! ik had inderdaad een perskaart maar mocht niet op het parcours. ik moest me beperken om net zoals iedereen langs de kant te blijven. vermits ik door omstandigheden laat ter plaatse was, kon ik me nog onmogelijk "positioneren" langs de zijkanten. Het stond er propvol. de enige mogelijkheid was achteraan gaan staan waar een ruimte voorzien was voor fotografen en cameramensen. maar dit is hier nu inderdaad volledig off topic...
        www.peterdejongh.be

Comment

@skin ik vind u foto's alsnog heel geslaagd die op uw pbase staan,
          staan knappe foto's op
          >> CaNon 30D - 17/85mm USM - 50mm 1.4II - Peleng Fish Eye 8mm - 430ex <<

Comment

merci
            www.peterdejongh.be

Comment

@skin

grote teleurstelling trouwens die show
              (enkel de fmx kon me boeien) en hiermee wil ik geen afbreuk doen
              aan uw zus Katrien Aerts, chapeau voor wat ze doet,
              de show erom heen trok op de ballen, over de organisatie dan nog maar te
              zwijgen. Enfin dit is serieus off topic.
              Ik weet niet wanneer je geweest bent maar zaterdag vond ik het zelf stukker beter dan de dag ervoor. Veel flitsender alhoewel er toch nog geregeld dode stukken in zaten.
              Ik zal wel dezelfde kaart gehad hebben als skin maar ik was er wel veel vroeger en later op de avond en zaterdag heb ik ook bijna heel de tijd op het parcours zelf gestaan. Normaal gezien mocht dat niet maar als je daar goed opzij ging staan (aan de landing van de skiers) werd er geen probleem van gemaakt.

@skin ik vind u foto's alsnog heel geslaagd die op uw pbase staan,
              staan knappe foto's op
              Heb dezelfde mening, er zit veel sfeer in.
              I put the sexy in dyslexia

Comment

Knappe reeks.
                Ik vertrek op 4 januari naar frankrijk.
                Om zelf te gaan skien en wie weet zo'n foto's te kunnen maken.
                It's not the size that matters, it's how you use it.
                Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

Comment

Working...
                X