Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Door de rondspattende waterdruppels is hier het panningeffect niet écht nodig.
Ik kies voor de foto's waar het gezicht van de wakeboarder zichtbaar is.
Knappe foto's!. de eerte vind ik de mooiste. Van de derde zou ik spijt hebben dat ik niet aan de andere kant van het water stond (maar ja dat kun je niet zomaar effe doen).
Damn mooie reeks! Ik vind de eerste van Marc het mooiste , dan de 3de van Koen en dan die van Christophe Is mooi om mijn collega wakeboarders hier ook eens tegen te komen! Van de zomer zullen der zeker van deze kant uit ook mooie wakepics volgen met de nieuwe NikonD80
Knappe foto's!. de eerte vind ik de mooiste. Van de derde zou ik spijt hebben dat ik niet aan de andere kant van het water stond (maar ja dat kun je niet zomaar effe doen).
Mooi
KC
En ook die foto heeft z'n charmes, zo vind ik het partoon op zijn board hier mooi uitkomen. Het heeft wel wat vind ik.
#1 & #3 voor mij ook
Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
Visit my Flickr
Comment