Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn eerste poging om de snelheid weer te geven in de foto.
Canon EOS R5, EOS 1Dx MKII, EF 300mm F/2.8 L IS USM, EF 70-200mm F/2.8 L USM, EF 24-70 F/2.8 L USM, EF 16-35mm F/2.8 L USM, EF 1.4x II, EF 2x II, Speedlite 600EX RT.
2nd one is a winner.. anyone can go fast in a straight line but the 2nd one really shows some good opposite steering technique. All nicely captured but that one stands out way above the other 2.
Tip: You want a copyright in your shots to protect them a bit... fine. But sorry this is a pretty ugly one, font and white drop shadow.. It's really lowering the quality of the shots you have made.
@eric schroeyen
Ik ben weldegelijk een amateur en fotografeer uitsluitend voor het plezier.
Sportevenementen en luchtvaart zijn mijn favorieten.
Ik moet wel toegeven dat ik veel geld in mijn materiaal gestoken heb.
Mijn collectie luchtvaart zijn hier te zien http://marcvanbergen.fotopic.net/
Canon EOS R5, EOS 1Dx MKII, EF 300mm F/2.8 L IS USM, EF 70-200mm F/2.8 L USM, EF 24-70 F/2.8 L USM, EF 16-35mm F/2.8 L USM, EF 1.4x II, EF 2x II, Speedlite 600EX RT.
Comment