Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haspengouwrally (een beetje) anders bekeken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Haspengouwrally (een beetje) anders bekeken

Eens wat anders dan de klassieke close-up actie-shots...

Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Re: Haspengouwrally (een beetje) anders bekeken

mooie sfeerbeelden, vind ze echt geslaagd:d ook eens de ruimte en de tijd nemen altijd als je op rally gaat voor de omgevingd:d

Comment

Er mag voor mij telkens een flink stuk van de bovenkant af en dan is dit een heel knappe reeks.
      SITE: http://www.xraypictures.be
      FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

Comment

Je tweede vind ik heel goed
        Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

Comment

Opzich wel leuk bedacht:
          #1, Ik vind het niks, erg druk, niet interessant om naar te kijken. Wat maakt dit volgens jou showcase waardig?
          #2, Leuk idee. Mist misschien wat contrast? Duidelijk erg veel zonlicht waar je mee te maken had, dat maakt het idd wat lastiger.
          #3, ook leuk bedacht, wellicht had een nóg blauwere lucht en wat meer saturatie de foto helemaal af gemaakt. Hopelijk heb je er geen probleem mee dat ik je foto eventjes door PS heb gehaald?

Dit zou het dus kunnen zijn:
          Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
          Visit my Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door royv Bekijk bericht
            Opzich wel leuk bedacht:
            #1, Ik vind het niks, erg druk, niet interessant om naar te kijken. Wat maakt dit volgens jou showcase waardig?
            #2, Leuk idee. Mist misschien wat contrast? Duidelijk erg veel zonlicht waar je mee te maken had, dat maakt het idd wat lastiger.
            #3, ook leuk bedacht, wellicht had een nóg blauwere lucht en wat meer saturatie de foto helemaal af gemaakt. Hopelijk heb je er geen probleem mee dat ik je foto eventjes door PS heb gehaald?

Dit zou het dus kunnen zijn:
            Mooi resultaat. Ik probeer vanalles uit met Rawshooter Essentials, maar de resultaten zijn vooralsnog niet super...

Deze foto's zijn bedoeld om eens wat anders te brengen dan de klassieke close-ups (waar uiteraard niets mis mee is), en die eerste is mss geen superplaat, maar wel een poging tot wat anders.
            Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

Comment

De originele kleur lucht bij 3 komt op mij meer over als een Haspengouwlucht, de bewerking is mij iets te. Eventueel zou de 3e in een meer panorama achtige crop mooier kunnen uitkomen.

Comment

Working...
              X