Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ze zijn zeker niet slecht, maar echt goed kan ik ze ook niet noemen.
Probeer eens wat meer snelheid in de foto's te brengen, en zorg voor bijzondere benaderingen van de karts.
als het het goed vind kan ik hier wel even een voorbeeld plaatsen wat in bedoel
Ze zijn zeker niet slecht, maar echt goed kan ik ze ook niet noemen.
Probeer eens wat meer snelheid in de foto's te brengen, en zorg voor bijzondere benaderingen van de karts.
als het het goed vind kan ik hier wel even een voorbeeld plaatsen wat in bedoel
Meer snelheid kan ik ze hier niet geven omdat ze uit een zeer trage bocht komen...
Toch bedankt voor de helpende reaktie...
Je mag altijd een voorbeeld plaatsen, ook dan wel van uit een traag komende bocht...
Ik denk niet dat het verschil tussen jouw pics en de eerste zo ver van mekaar uiteenlopen... als ik de laatste van casper bekijk en de tweede van jou...ik zie op beide snelheid.
Je laatste is de crop ook niet echt goed te noemen
Keep 'em comming casper44, de pics zijn zeker de moeite om hier getoond te worden!
Je laatste foto vind ik toch echt de mooiste ja,
dat die van mij niet echt goed gekozen is weet ik, ging mij meer even als voorbeeld.
vooral foto 1 en 2 van casper vind ik wat "standaard"
Comment