Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GP Formule 1 Spa-Francorchamps

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• GP Formule 1 Spa-Francorchamps

Hier mijn bijdrage van vorige weekend, foto's zijn genomen achter den de draad op de Redaillon:of

Re: GP Formule 1 Spa-Francorchamps

die eerste is knap !!
    2 & 3 trouwens ook, maar voorkeur voor die eerste .

btw, mochten deze foto's gepubliceerd worden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door furman Bekijk bericht

btw, mochten deze foto's gepubliceerd worden ?
      Waarom zouden ze niet mogen gepubliceerd worden?

Comment

Die Button staat er echt knap op en dat van achter den draad, nie makkelijk als ze dan voorbij flitsen
        2 en 3 tevens
        link online album

Comment

Top resultaat !!!! Misschien een klein beetje meer contrast ...

Patrick Davin - www.racing-pictures.be

Comment

Lekker scherpe serie, voorkeur voor nr. 3.

Hans.
            www.rallyandraces.com

Comment

Bij de 3e foto viel me onmiddellijk het achterwiel op. Heb je iets proberen 'wegshoppen' of krijgen die banden echt zo'n rare vorm door de spanning?

Comment

Ik heb dat van een ander forum ; staat nl. op de achterkant van je ticket .

" All copyright and all other rights, title and interest in and/or
                pertaining to all sound recordings moving pictures/films and/or
                still pictures originated or recorded at or of the event ("footage")
                vests exclusively with Formula One Administration Ltd.
                No footage shall be used for any form of exhibition to the public or for
                profit or gain or for any other purpose ( except for the private enjoyment
                of the person making the footage) without the prior written consent of
                Formula One Administration Ltd. being obtained... "

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kourni Bekijk bericht
                  Bij de 3e foto viel me onmiddellijk het achterwiel op. Heb je iets proberen 'wegshoppen' of krijgen die banden echt zo'n rare vorm door de spanning?
                  Er is niets weggeshopt, dat is nl de vertekening van de draad van waarachter ik de foto's genomen heb; spijtig.

Oorspronkelijk geplaatst door furman Bekijk bericht
                  Ik heb dat van een ander forum ; staat nl. op de achterkant van je ticket .

" All copyright and all other rights, title and interest in and/or
                  pertaining to all sound recordings moving pictures/films and/or
                  still pictures originated or recorded at or of the event ("footage")
                  vests exclusively with Formula One Administration Ltd.
                  No footage shall be used for any form of exhibition to the public or for
                  profit or gain or for any other purpose ( except for the private enjoyment
                  of the person making the footage) without the prior written consent of
                  Formula One Administration Ltd. being obtained... "

Op verschillende forums vind men foto's terug van Formule 1 en nog niemand problemen gehad??? Ik vind persoonlijk, indien ik er geen geld aan verdien, dat ik niets verkeerd doe door deze foto's te laten zien....

Comment

Mooie foto's hoor ... zeker gezien de moeilijke omstandigheden (Spa is geen fotograaf-vriendelijk circuit zonder perskaart ).

Oorspronkelijk geplaatst door mseg Bekijk bericht
                    Op verschillende forums vind men foto's terug van Formule 1 en nog niemand problemen gehad??? Ik vind persoonlijk, indien ik er geen geld aan verdien, dat ik niets verkeerd doe door deze foto's te laten zien....
                    Ik begrijp je redenering, maar hetzelfde geldt bijvoorbeeld ook voor het Atomium en de Eiffeltoren 's nachts: je mag er niets van tentoonstellen (zonder geschreven toestemming) ongeacht of je er nu iets aan verdient of niet.

IMHO gaat dit allemaal wat te ver en zou er inderdaad een wet moeten zijn dat je zo'n bescherming enkel krijgt tegenover mensen die er iets aan verdienen...
                    1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

Comment

mooie reeks , knap gedaan
                      groeten, Erik. -BD0841BE-
                      http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Voorkeur voor de eerste.

Phile

Comment

meer dan terecht in de hof
                          Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

Comment

Pico bello
                            Top serie.
                            Met sportieve groeten,
                            Patrick (Davin) - www.racing-pictures.be

Comment

mseg
                              Op verschillende forums vind men foto's terug van Formule 1 en nog niemand problemen gehad??? Ik vind persoonlijk, indien ik er geen geld aan verdien, dat ik niets verkeerd doe door deze foto's te laten zien...

Geen paniek deze foto's kan je gerust hier plaatsen.
                              Als je op het circuit iets zéér uniek kan vastleggen (ongeval ofzo)
                              Dan kan je dat zelfs verkopen aan een persagentschap.
                              Denk hierbij aan de filmbeelden van L.Hamilton zijn crash te Hongarije.
                              Die persoon heeft zijn beelden gewoon verkocht aan "the red bulletin" (eigendom van een ander F1 team nl. Red Bull.)
                              Hoe dat juridisch korrekt in elkaar zit weet ik ook niet.

BTW de foto's zijn super.
                              canon
                              www.Pictostijn.net
                              https://www.facebook.com/Pictostijn

Comment

Working...
                              X