Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
#1, mooi gepant en goed scherp.
#2, hier heb je snelle sluitertijd gebruikt, ik denk dat je ook deze beter had kunnen pannen. Ook is ie behoorlijk onderbelicht, maar dat is zo op te lossen in PS.
Volgende keer wel graag je foto's resizen!
Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
Visit my Flickr
De panning is goed gelukt; maar de scherpte???? Waarschijnlijk heb je teveel verscherpt tijdens de nabewerking. Dat kan je zien in foto 1 aan de gekartelde lijnen rond de velgen; het getal 007 is ook gekarteld en ook rond de letters Yacco, foto 1 is volgens mij onscherp. In de derde foto is deze karteling ook te zien. Foto 3 het beste; maar 1 en 2 zijn dus voor mij niet goed, sorry.
De panning is goed gelukt; maar de scherpte???? Waarschijnlijk heb je teveel verscherpt tijdens de nabewerking. Dat kan je zien in foto 1 aan de gekartelde lijnen rond de velgen; het getal 007 is ook gekarteld en ook rond de letters Yacco, foto 1 is volgens mij onscherp. In de derde foto is deze karteling ook te zien. Foto 3 het beste; maar 1 en 2 zijn dus voor mij niet goed, sorry.
als je eventjes klikt op het gele balkje boven de foto krijg je een ander zicht
Heerlijk scherp (mits klikken op het gele balkje ) met voorkeur voor nr. 3.
Eerste gedacht was, 2 en 3 zijn me iets te donker maar soit, foto's in normale lichtomstandigheden zijn hier al zoveel gepasseerd, laat dus maar lekker staan.
Heerlijk scherp (mits klikken op het gele balkje ) met voorkeur voor nr. 3.
Eerste gedacht was, 2 en 3 zijn me iets te donker maar soit, foto's in normale lichtomstandigheden zijn hier al zoveel gepasseerd, laat dus maar lekker staan.
Comment