Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Op de eerste vind ik de achtergrond wat storend. Gezien de belichting zou ik denken dat er toen wat zon scheen en het wat later op de dag was? Dan was het misschien leuk geweest om een shot met tegenlicht te hebben (eventueel met de flits)? Deze foto mist ook een beetje actie (met een langere sluitertijd had je wat meer beweging in je foto gehad). De foto lijkt me ook wat uitgebrand (maar dat kan ook aan de zwakker monitor hier liggen).
Tweede vind ik de leukere en de derde... tjah... grappig is ie wel
1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo
Niks speciaal hé, leuk als snapshot maar niks méér !
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment