Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Biker's day @ Francorchamps (10/08/2007)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Biker's day @ Francorchamps (10/08/2007)

De weergoden op Spa-Francorchamps waren alweer niet goed gezind: deze keer hing er de hele dag mist! Gelukkig regende het niet zodat ik zonder plastiek zak over mijn camera kon werken:

1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

Re: Biker's day @ Francorchamps (10/08/2007)

3e is netjes! mooi dat je de ogen kunt zien.

Ik vraag me wel af hoe je in die nieuwe bocht komt... (of ja toch aan de kant waar je de foto gemaakt heb.) Ik heb alleen nog maar de weg naar andere kant van baan gevonden. Moet je dan de pitsstraat door?

Comment

Deze keer was de doorgang naar de pitstraat aan de kant "Source" afgeschermd, maar aan de kant van de nieuwe chicane kon je wel probleemloos door.

Langs de ingang van de F1-pitstraat heb je een een smal voetpad waar we werden geduld. Stap je daar wat door (meer richting nieuwe chicane), dan kom je voorbij de vervelende hoge hekkens: daar zijn deze 3 foto's genomen.

Met zo'n verkleinde versies van de foto's mis je natuurlijk wat detail. Zo vind ik de DOF op de eerste foto heel mooi: vooral de achterste motor valt binnen de DOF: je ziet als het ware dat die de andere gaat voorbijrijden (wat ook gebeurde )... Hier valt dat niet zo op omdat beide moto's scherp lijken.
      Ook de 2de foto vond ik leuk vanwege de DOF-speling, maar ook hier is dat weinig zichtbaar
      1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

Comment

Ik weet wel welke bocht het is ik kon tijdens de 24H alleen niet vinden hoe ik daar kon komen. Ik zal volgende keer nog eens goed kijken want voor fotografen is het volgens mij best een leuk plekje.

Comment

knappe reeks
          groeten, Erik. -BD0841BE-
          http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

Working...
          X