Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24hours of Spa-Francorchamps by Mezelf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 24hours of Spa-Francorchamps by Mezelf

Ik had het geluk om als bedrijfsfotograaf (ALD Automotive, medesponsor Vitaphone team) mee te mogen van mijn baas. Voorwaarde was veel foto's nemen in de hospitality en dat is goed gelukt. Tevens ook heel wat foto's genomen van de wagens (en onze gridgirls)... Hoogstwaarschijnlijk enkelen onder jullie gepasseerd zonder het te weten... Maar alvast al vele mooie foto's gezien hier.

Graag had ik even jullie mening bij volgende 3 foto's.

Alvast bedankt!

Last edited by DCLA-boy; 2 augustus 2007, 21:07.
    Nikon D70+D70s, Sigma 70-200 2.8, Tokina 12-24 f4, Nikon 50mm 1.8, SB-600, Manfrotto 055CLB en 681B, Sony GPS-module
    Webmaster en huisfotograaf Daring Club Leuven Atletiek

Re: 24hours of Spa-Francorchamps by Mezelf

nr 3 is machtig.

Ik vraag mij trouwens af hoe sommigen scherpe foto's maken tijdens deze nachtritten ?

De foto zoals nr 3 is een langere sluitertijd, dat heb ik door, met de cam op statief dus, maar hoe maak je een foto met flits van een wagen tijdens de nacht. Ik had 1/160e met ISO1600, f2.8 en flits gebruikt, maar dat is blijkbaar niet helemaal juist, want mijn foto's zijn zo'n 90% mislukt ... dus wat is de goede manier ?

Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Marc,

Goeie vraag, ik heb het zelfs niet durven proberen om wagens 's nachts te trekken. Maar zou wel graag weten hoe ik dit kan doen.

Alvast bedankt voor je reactie.

Bert
      Nikon D70+D70s, Sigma 70-200 2.8, Tokina 12-24 f4, Nikon 50mm 1.8, SB-600, Manfrotto 055CLB en 681B, Sony GPS-module
      Webmaster en huisfotograaf Daring Club Leuven Atletiek

Comment

Ze zijn te "rommelig" naar mijn zin...

Meer zoom nodig
        "Breng beweging in een stilstaand beeld"

Comment

Working...
        X