Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Criterium Aalst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Criterium Aalst

Di Luca

Come back VDB

Geen goede foto maar hier ging Gunter Schepens voor mijn neus uitr de bocht ;-)

Re: Criterium Aalst

Die laatste is anders niet slecht hoor. Technisch gezien misschien niet alles maar die uitdrukking op zijn gezicht maakt het de moeite zeker waard
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Ah, VDB gespot op een bike
      Di Luca is mooi maar ik had em liever met een helm op gezien
      Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

ik had graag wat meer fiets gezien eigenlijk...
        http://dirkmarien.wordpress.com/

Comment

De eerste mag gezien worden, alleen misschien iets meer van de fiets erbij een volgende keer.
          Dat VDB daar mee heeft gedaan begrijp ik niet, in de tour gooide men iedereen eruit die alleen al het woord doping of epo in de mond nam en hij heeft er altijd een complete winkel van in huis gehad. (voor zijn zieke hond zoals hij dat zei.)
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
            De eerste mag gezien worden, alleen misschien iets meer van de fiets erbij een volgende keer.
            Dat VDB daar mee heeft gedaan begrijp ik niet, in de tour gooide men iedereen eruit die alleen al het woord doping of epo in de mond nam en hij heeft er altijd een complete winkel van in huis gehad. (voor zijn zieke hond zoals hij dat zei.)
            Dat zeg jij. Hij is nooit gepakt en is enkel veroordeelt voor het bezit van cocaine. Volledig off-topic maar als men iedereen die ooit al met doping te maken er uit moest gooien zou er geen kat aan de start staan.
            Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Adri H Bekijk bericht
              Dat zeg jij. Hij is nooit gepakt en is enkel veroordeelt voor het bezit van cocaine. Volledig off-topic maar als men iedereen die ooit al met doping te maken er uit moest gooien zou er geen kat aan de start staan.
              Jawel hoor, ikke ( dopingvrij ) en ik zou op mijn eentje alle wedstrijden winnen en den tour in het geel eindigen

Terug OnT: voor mij hier foto 1 omdat de andere 2 wat bewegingsonscherpte vertonen.
              BD0723BE

Comment

Working...
              X