Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste mag gezien worden, alleen misschien iets meer van de fiets erbij een volgende keer.
Dat VDB daar mee heeft gedaan begrijp ik niet, in de tour gooide men iedereen eruit die alleen al het woord doping of epo in de mond nam en hij heeft er altijd een complete winkel van in huis gehad. (voor zijn zieke hond zoals hij dat zei.)
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
De eerste mag gezien worden, alleen misschien iets meer van de fiets erbij een volgende keer.
Dat VDB daar mee heeft gedaan begrijp ik niet, in de tour gooide men iedereen eruit die alleen al het woord doping of epo in de mond nam en hij heeft er altijd een complete winkel van in huis gehad. (voor zijn zieke hond zoals hij dat zei.)
Dat zeg jij. Hij is nooit gepakt en is enkel veroordeelt voor het bezit van cocaine. Volledig off-topic maar als men iedereen die ooit al met doping te maken er uit moest gooien zou er geen kat aan de start staan.
Dat zeg jij. Hij is nooit gepakt en is enkel veroordeelt voor het bezit van cocaine. Volledig off-topic maar als men iedereen die ooit al met doping te maken er uit moest gooien zou er geen kat aan de start staan.
Jawel hoor, ikke ( dopingvrij ) en ik zou op mijn eentje alle wedstrijden winnen en den tour in het geel eindigen
Terug OnT: voor mij hier foto 1 omdat de andere 2 wat bewegingsonscherpte vertonen.
Comment