Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lokale koers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lokale koers

Er was een lokale koers hier, en ik dacht laat ik even da natuurfotografie laten voor wat ze is, en wat wielrenners fotograferen...
    Enkele van de resultaten:

One life, live it!
    vernieuwde site: natuurbeeld

Re: Lokale koers

Ze staan er mooi op hoor. Lekker scherp . Die eerste had ik graag wat meer contrast in gezien, lijkt me wat bleekjes, misschien een derde stopje donkerder?
    Scherptediepte zit goed. Met de 300 genomen?
    Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

jep zijn er van de 300 f4
      One life, live it!
      vernieuwde site: natuurbeeld

Comment

Ik ben er niet kapot van, voor al de eerste is zeer matig.
        Weet niet of Adrie H een vriend van je is omdat hij niet erg krities is , en dat voor iemand met de D2X.
        Veel te donker, geen contrast en vale kleuren, weinig scherpte.
        Misschien eens even wat oppoetsen met photoshop.
        Ik heb er even 10 seconden mee gestoeit en dan ziet hij er wat beter uit, althans dat is mijn idee.

Last edited by marbico; 30 juli 2007, 13:58.
        www.sportactiefoto.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marbico Bekijk bericht
          Weet niet of Adrie H een vriend van je is omdat hij niet erg krities is , en dat voor iemand met de D2X.
          1. Het is Adri.. daar sta ik toch op.

2. Nee, ik ken hem niet, maar ik weet bvb wel dat dit verkleiningen zijn en ben daardoor bereid wat door de vingers te zien. Je moet soms verder kijken dan de kleine plaatjes die hier [verplicht] gepresenteerd moeten worden.

[Wat eea met het door mij gebezigde materiaal te maken heeft is me trouwens niet helemaal duidelijk]

Die foto's zijn me toch duidelijk scherp hoor. Op de eerste had ik ook kritiek omwille van het weinige kontrast.
          Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

't is een goed begin sparrow. sportfotografie is zoals je merkt nog zo gemakkelijk niet, net als alle andere takken van de fotografie. er is vooral ervaring nodig! en de ene dag gaat 't al beter dan de andere...
            't is 't moment om te oefenen: kermiskoersen zat momenteel!
            alleen vraag ik me af of je deze foto's niet beter bij fotodiscussie zet ipv bij showcase. ik maak zelf ook af en toe die fout hoor...
            het verschil is soms moeilijk te maken. vaak zie ik daar foto's die beter in showcase zouden staan, vaak ook 't omgekeerde.

Comment

Working...
            X