Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
2 en 3 zijn mooie momenten.
Bij 1 heb je te laat afgedrukt, alhoewel de foto op zichzelf dik in orde is.
Normaal gezien worden de paarden in de stijging gefotografeerd.
Nr. 1 is wel raar om zo eens het zweefmoment te zien, maar wel eens leuk voor de verandering. 2 & 3 zie je normaal niet op foto maar leuk dat je eens 'andere' momenten hebt vastgelegd. (alleen heeft die ploert nog de verkeerde reactie op 3 teugels naar voor in hals anders kunnen ze nog omslaan als ze steigeren)
1 heeft mss wat veel last van het zonlicht maar ik vind het een leuke reeks van een onderwerp dat hier (voor mij toch) best meer aan bod mag komen
Ja de eerste foto is niet de foto die men normaal maakt of toont.. natuurlijk heb ik daar en heel reeks van.. 5 bldn/sec.. ik ben zo iemand die het graag anders dan anders wil laten zien.. vandaar deze post
alvast bedankt voor de reacties.. over 2 weken komt de volledige reeks (niet alleen paarden sprongen maar ook de mensen)
op www.tompalmaers.com
Comment