Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Men in Fight with nature!! ( Men Fighting Nature ;-))

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Men in Fight with nature!!

Oorspronkelijk geplaatst door frankonl Bekijk bericht
    Als je wilt tonen dat je wat Engels spreekt, moet je het goed doen. Geldt overigens voor heel wat forumbezoekers.
    Me agree very much, maar het is wel een knappe foto - het water spat van het scherm en de gelaatsuitdrukkingen spreken boekdelen.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Adri H Bekijk bericht
      Heb je ook een mening over de foto of is dat bijkomstig
      Een mening hoeft hier niet, dit is Showcase. En wie kritiek hier persoonlijk opvat, zal na elk forumbezoekje veel blauwe plekjes op zijn ziel hebben vrees ik.

Maar je vraagt om mijn mening: prachtige actiefoto. Scherper kon ie waarschijnlijk niet.

Comment

Da's al beter
        Last edited by Adri H; 31 juli 2007, 20:22.
        Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
          De actie en emotie schitterend vastgelegd
          volledig mee eens
          Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

Comment

Voor mij is dit een TOPplaat
            Je ziet hier werkelijk hoe sensationeel en fisiek zwaar deze sport is door gewoon naar hun te kijken

Sublieme actieprent
            BD0723BE

Comment

Heel erg knap. En goed belicht. De lichtmeting durft wel eens paraplu slaan in zo'n situaties.
              http://www.patricklemaire.photography/

Comment

Ow, spectaculair! Sluit me aan bij wat er al gezegd werd over deze foto!
                Imagination is intelligence having fun.
                Piep!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ArkanB Bekijk bericht
                  ... freedom of expression .... the author's freedom to choose a title ....
                  (hoef ik niet in het Nederlands te vertalen ??)

soit, niet over zagen, maar soms zijn internationaal klinkende titels wel interessant om in internationale wedstrijden mee te dingen

on topic (dedzjuu, weeral Engels ):
                  prachtige expressie van de twee; knap vastgelegd; het is super te zien hoe die twee de komende slalom-stokjes (of hoe noem je dat?) zullen omzeilen (want ik vermoed dat deze foto genomen is tijdens de slalom)
                  maar een klein vraagje erbij ... : zijn de schaduwen en kleuren niet zwaar bewerkt?? (ik heb immers andere resultaten; hoewel ik het overgrote deel van mijn foto's nog moet bekijken)
                  Frakonl: ik hoop dat je ook ooit eens met zulke platen afkomt in plaats van wat gezever!!! Sorry voor mijn Engels maar zit in Franse stemming . Foto is genomen te Bourg-Saint-Maurice tijdens de afdaling van de Isère. Bewerking: alleen wat saturation omhoog getrokken door de 1d(mkI) wat te weining kleur schiet . Voor de rest geen bewerking.
                  Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                  http://www.racenews.be

Comment

Working...
                  X