Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

F1 door mijn lens -update !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• F1 door mijn lens -update !

Last edited by blazor; 13 juli 2007, 16:22.
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Re: F1 door mijn lens

Shot van Webber in RedBull is echt mooi!

Comment

Een knappe eerste inderdaad

Comment

Erg mooie plaatjes, vooral de eerste en de tweede kunnen me erg bekoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
          Erg mooie plaatjes, vooral de eerste en de tweede kunnen me erg bekoren.
          Zelfde voor mij, lichte voorkeur voor nummer 1
          www.svenfotopagina.be

Comment

Mooie foto's met idd een voorkeur voor de eerste
            Grtz Phil

Comment

1st shot with some of the bottom kerbs cropped off is about the best F1 I've seen on here. That Armco and track in the background show us where he's come from and he's leading out of the shot nicely.
              Lovely shot.

In comparison, the other 2 say nothing to me.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                1st shot with some of the bottom kerbs cropped off is about the best F1 I've seen on here. That Armco and track in the background show us where he's come from and he's leading out of the shot nicely.
                Lovely shot.

In comparison, the other 2 say nothing to me.
                Cropped version in new topic
                Last edited by blazor; 13 juli 2007, 19:44.

Comment

Re: F1 door mijn lens -update !

voor mij de eerste en de derde, mooi!
                  www.rallyandraces.com

Comment

Mooie reeks
                    Silverstone?
                    Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

Comment

Super foto's , omdat de mijne niet zo echt schitterend waren , heb ik even aan blazor gevraagd hoe hij die foto's maakt hier onder zijn antwoord :

als instellingen voor de zijdelingse panning fotos gebruikte ik van een 200/s naar 125/s met focus punt in het midden(ai servo op nikon is da af-c in het menu en ISO 400. Frontale shooting gebruikte ik 1/600s tot 1/1000s. De gouden tip die ik kan geven voor scherpe foto's is " hou die lens stil"!! Indien je de wagen volgt volgt die op een gefixeerrt punt. Bv bij de ferrari focuste ik het shell logo door een dslr rapper reageert op fellere kleuren zoals geel en wit!!! Indien je dit punt hebt volg dit gelijkmatig mee met de wagen! NIET SNELLER EN NIET TRAGER. Anders heb je terug bewegingsonscherpte!! hopelijk kan je heirmee verder .
                      bedankt voor de tips en trics .. nu is het oefenen geblazen ...
                      Nikon Z9 - Nikon D5
                      NIKON 14-24MM F/2.8G ED - 24-70MM VR F/2.8E ED - 70-200MM F/2.8E FL ED VR - 50MM F/1.8 - NIKON 500MM F5.6 PF - NIKON AF-S 200-500MM F/5.6E ED VR - SIGMA 85MM F/1.4 ART

Comment

zeer mooie foto's, mooi scherp
                        Waar zijn deze genomen?
                        canon
                        www.Pictostijn.net
                        https://www.facebook.com/Pictostijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antool Bekijk bericht
                          zeer mooie foto's, mooi scherp
                          Waar zijn deze genomen?
                          Ja, dat zou ik ook wel willen weten. Pff, ik ben jaloers op deze foto's... Zelf heb ik ook wel foto's genomen in Spa... de meeste van op de tribunes tussen La Source en Eau Rouge, maar na het zien van deze ben ik beschaamd om ze te laten zien! Die van mij zijn van veel te hoog genomen, ik vind het veel indrukwekkender om een foto te hebben met als standpunt min of meer op gelijke hoogte met de auto. Dan is de achtergrond mooier, zoals op deze foto's het geval is. Bij mij is dat alleen saaie asfalt, waardoor je helemaal geen gevoel van snelheid in de foto's hebt. Brengt mij terug bij de initiele vraag: van op welke plak zijn deze foto's genomen, of hebben jullie toelating om -integenstelling tot de gewone sterveling- achter de veiligheidsdraad te mogen komen?

Comment

Prachtige foto's
                            Nikon materiaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk bericht
                              Ja, dat zou ik ook wel willen weten. Pff, ik ben jaloers op deze foto's... Zelf heb ik ook wel foto's genomen in Spa... de meeste van op de tribunes tussen La Source en Eau Rouge, maar na het zien van deze ben ik beschaamd om ze te laten zien! Die van mij zijn van veel te hoog genomen, ik vind het veel indrukwekkender om een foto te hebben met als standpunt min of meer op gelijke hoogte met de auto. Dan is de achtergrond mooier, zoals op deze foto's het geval is. Bij mij is dat alleen saaie asfalt, waardoor je helemaal geen gevoel van snelheid in de foto's hebt. Brengt mij terug bij de initiele vraag: van op welke plak zijn deze foto's genomen, of hebben jullie toelating om -integenstelling tot de gewone sterveling- achter de veiligheidsdraad te mogen komen?
                              Speciale toelating of perskaart : nope!! Gewone plaats maar wel een uitgezochte plaats!! My secret place .

Comment

Working...
                              X