Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Renners naar de top

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Renners naar de top

    Enkele renners gevolgd van Westerlo naar Alpe d'Huez.

    Col du Galibier


    Alpe d'Huez


    Col de Berentin


    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

  • #2
    Re: Renners naar de top

    1ste: je kan de inspanning zo van zijn gelaat aflezen

    2de: goed in beeld gebracht

    3de: hier heb ik wat problemen mee, het beeld wordt in 2 gesneden en hoe het komt weet ik niet maar ik heb de indruk dat deze uit de foto gaat rijden.

    groeten
    http://www.torekefoto.be

    Comment


    • #3
      Re: Renners naar de top

      Jammer dat er onkruid/bloemen op je prent staan, anders was het super in beeld gebracht met de kleuren van de renner tov de rotsen!

      1&2 voor mij
      "Breng beweging in een stilstaand beeld"

      Comment


      • #4
        Re: Renners naar de top

        Technisch en qua compositie gezien vind in de 1ste foto de beste! Je hebt de fietser mooi in beeld gebracht, overal goed scherp en het lijden is perfect weergegeven
        De laatste foto is wat mij betreft niet echt een geslaagde compo, veel te schuin! Daar rijdt ie eerder de Mount Everest op denk ik
        BD0723BE

        Comment


        • #5
          Re: Renners naar de top

          Oorspronkelijk geplaatst door Neok Bekijk bericht
          Jammer dat er onkruid/bloemen op je prent staan, anders was het super in beeld gebracht met de kleuren van de renner tov de rotsen!

          1&2 voor mij
          Dat is voor mij een vreemde opmerking, onkruid en bloemen horen er toch bij en zijn mijns inziens niet storend of dominant aanwezig in deze platen.
          Voor mij een geslaagde serie hoewel ik ook iets moeite heb met de uitsnede van de derde.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: Renners naar de top

            Mooi maar ik zie ze toch liever mét helm.
            Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

            Comment


            • #7
              Re: Renners naar de top

              Niet zonder risico, zomaar fietsers volgen heb je thuis al verwittigd dat je nu in Frankrijk zit

              De actie komt heel goed uit de foto's, de inspanningen zijn voelbaar

              Grtz

              Comment


              • #8
                Re: Renners naar de top

                Oorspronkelijk geplaatst door Adri H Bekijk bericht
                Mooi maar ik zie ze toch liever mét helm.
                Deze amateurs hebben prof allures die zeten ook hun helm af in de slotklim.
                Voor de klim brachten de renners hun helm naar de volgauto die ik bestuurde.
                Ik stopte op de klim om wat foto's te nemen, op de top namen zij hun helm terug aan en fietsen dan verder met helm. Veiligheid boven alles zeker met snelheden tot +- 83 km per uur.
                Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                Comment


                • #9
                  Re: Renners naar de top

                  je 1é Paul
                  Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

                  Comment


                  • #10
                    Re: Renners naar de top

                    k Ga ook voor de eerste
                    Ai ai ai; k voel die zijn benen al ....
                    De uitsnede van de derde vind ik ook nogal bizar; niet zo mijn smaak

                    Comment

                    Working...
                    X