Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BMW Club Days Francorchamps

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BMW Club Days Francorchamps

    Vorig weekend naar Spa getrokken voor een dagje Bayerische Motoren Werke te gaan bewonderen...

    Dit was het resultaat van een dagje rond het circuit:











    Last edited by Neok; 30 juni 2007, 15:31.
    "Breng beweging in een stilstaand beeld"

  • #2
    Re: BMW Club Days Francorchamps

    Hele toffe platen zeg! een vriend van mij heeft daar geraced en er 300 ltr benzine doorheen geblazen.....
    Marco

    Comment


    • #3
      Re: BMW Club Days Francorchamps

      Ik denk dat er voor een '1D met L glas' meer in zit.

      Er zit wel beweging in de wielen, maar wel een beetje rommelig, geen mooie ronde draai in de wielen.

      Foto1 heeft volgens mij ook een kleurzweempje. (groen)

      Voorkeur voor foto 2 mooi standpunt en de auto in de achtergrond maakt het af.

      vraag: waarom de camera verticaal bij foto 3? Die lelijke balk boven de auto geeft toch geen extra waarde aan de foto?

      Comment


      • #4
        Re: BMW Club Days Francorchamps

        Steeds moeilijk met slechts 3 shots hier natuurlijk...

        Album op: Photobucket

        De laatste was een "probeersel", eerder om te zien of ik hem met een lichte panning ook kon trekken in verticale stand met de auto scherp te houden. De balk geeft inderdaad niets meer aan het beeld, enkel diepte dan.

        Heb hem vervangen door een foto met "meer inbreng"

        Ik snap wel je "geen mooie rond draaiende wielen", iedere velg heeft een ander "effect" op een foto natuurlijk, hier ben ik bij de eerste ook veel lager in sluiterstand gegaan om hem heel "snel" te maken, natuurlijk met een niet helemaal scherpe wagen tot gevolg (expres)

        Maar zeker leuk dat je je mening geeft, hier leer ik uit!
        "Breng beweging in een stilstaand beeld"

        Comment


        • #5
          Re: BMW Club Days Francorchamps

          Het klopt wel dat het niet altijd even makkelijk is een mooie beweging in de wielen te krijgen.

          Bij de BTSC heb je soms auto's met 2 verschillende type velgen, dat is pas helemaal rot om mooi vast te leggen.

          foto3 is een goede verbetering met wat je eerst had gepost.

          Comment


          • #6
            Re: BMW Club Days Francorchamps

            Ik kies voor foto #2 omwille van de scherpte en DOF. Mooi hoor Koen!

            Comment


            • #7
              Re: BMW Club Days Francorchamps

              heb je album eens bekeken , zitten nette foto's tussen!!!
              FF Photography.be

              Mijn Flickr account ...

              Comment


              • #8
                Re: BMW Club Days Francorchamps

                Prachtige foto's (vooral de tweede), heb alweer spijt dat ik niet aanwezig kon zijn.
                "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                Comment

                Working...
                X