Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaatselijke Vélokoers voor men deur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Plaatselijke Vélokoers voor men deur

Last edited by blazor; 24 juni 2007, 18:38.
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Re: Plaatselijke Vélokoers voor men deur

Onze jonge hoop voor de toekomst
    Die 1ste is voor mij de beste, die heeft een wel heel bijzondere zithouding. Net alsof ie gaat bukken om onder een laaghangend voorwerp te gaan rijden
    Enfin, ze hebben nog tijd zat om te werken aan hun zitposities, het stuur mogen ze ook wat beter vasthouden

De foto´s: mooie panningshots maar alle 3 staan ze een beetje te centraal geplaatst op de foto.

gr,
    BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
      Onze jonge hoop voor de toekomst
      Die 1ste is voor mij de beste, die heeft een wel heel bijzondere zithouding. Net alsof ie gaat bukken om onder een laaghangend voorwerp te gaan rijden
      Enfin, ze hebben nog tijd zat om te werken aan hun zitposities, het stuur mogen ze ook wat beter vasthouden

De foto´s: mooie panningshots maar alle 3 staan ze een beetje te centraal geplaatst op de foto.

gr,
      Ik ben geneigd te denken dat... zij... op een fiets zit die nog wat te groot is voor haar gezien de stand van de pedalen en de kniehoogte. In mijn ogen dan...

Comment

idd mooie pannings
        die eerste jongen is toch maar een beetje klein voor zo'n grote fiets(zie hoe het kader gemaakt is)
        Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
        by elien_photography, on Flickr

Comment

Working...
        X