Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Unicycle race

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Unicycle race

    tussen de buien door wa foto's genomen op 16 juni te Ninove van de unicycle races.Wat vinden julie ervan?






  • #2
    Re: Unicycle race

    geen enkele reactie spijtig, voor mijn 2 de post.Nu weet ik niet of de foto's goed of slecht zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Unicycle race

      Die 1ste is een heel mooie die goed scherp is maar de panning laat het hier wat afweten, ik had graag de achtergrond nog wat vager gezien om nog meer effect van snelheid te zien. Maar toch is het een mooie
      Op de 2de is de rijder wel scherp maar dat ??verhicel?? staat er niet scherp op. Waarschijnlijk ging dat ding op dat moment verticaal bewegen?
      Op de 3de is de blauwe lucht helaas wat storend, deze is de minste van alle drie.

      Wat is dit voor sport ???
      BD0723BE

      Comment


      • #4
        Re: Unicycle race

        Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
        Die 1ste is een heel mooie die goed scherp is maar de panning laat het hier wat afweten, ik had graag de achtergrond nog wat vager gezien om nog meer effect van snelheid te zien. Maar toch is het een mooie
        Op de 2de is de rijder wel scherp maar dat ??verhicel?? staat er niet scherp op. Waarschijnlijk ging dat ding op dat moment verticaal bewegen?
        Op de 3de is de blauwe lucht helaas wat storend, deze is de minste van alle drie.

        Wat is dit voor sport ???
        ga ik mee akkoord+ dat de eerste wat krap zit bovenaan (hij bukt zich precies om in het kadertje te passen)
        had dit nog nooit gezien... da zijn precies omgebouwde moto's
        grappig
        Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
        by elien_photography, on Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Unicycle race

          Het zijn idd omgebouwde moto's.Je kan de race vergelijken met "dragracen" trekken zo rap mogelijk op (ik had moeite om te volgen met m'n fototoestel) om over een korte afstand als éérste de meet halen,een soort afvallingsrace.
          De éértse foto heb ik wel iets teveel gecropt bovenaan.
          Alvast bedankt voor de reacties.

          Comment


          • #6
            Re: Unicycle race

            Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
            Wat is dit voor sport ???
            moto: max 1 wiel, rijder, baard en snor verplicht ;-)

            Comment


            • #7
              Re: Unicycle race

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              moto: max 1 wiel, rijder, baard en snor verplicht ;-)
              Enfin soit! Een multifunctionele sport hé
              - een zware maar halve bromfiets
              - een halve skislede
              - de lichaamsbeschermers van MTB downhill
              - de kracht nodig van een body builder
              - de behendigheid en evenwichtservaring van een turner


              Zo´n sporten zouden wat meer aandacht mogen krijgen op den TV ipv altijd maar dat voetbal en dienen tennis
              BD0723BE

              Comment


              • #8
                Re: Unicycle race

                Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
                Zo´n sporten zouden wat meer aandacht mogen krijgen op den TV ipv altijd maar dat voetbal en dienen tennis
                Tennis??? Enkel de belgen dan toch maar ... maar soit, daar gaat het hier niet over

                De foto's, over de eerste is idd alles gezegd, net iets te krap gekadreerd en spijtig dat hier niet meer actie in zit. Toch blijft het een mooie!
                De tweede, dit was een hele mooie geweest als het toestel zelf ook scherp geweest was. Spijtig maar helaas
                De derde mag dan weer wel een stuk bijgecropt worden en de witbalans is volgens mij helemaal verkeerd. Verklaart de vreemde kleuren.
                Olympus OM-D EM-5 + wat glas

                Comment

                Working...
                X