Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De derde voor mij .
De eerste (en ik weet het , het is niet simpel ) zit perfect goed kwa scherpte of voorhand en ruiter, maar ik had het paarde(n)hoofd toch net wat minder flou geprefereerd.. Een iets langere brandpuntsafstand (een 300 ipv een 200 ) of een stopje meer dicht.
Bij de tweede is dat al een stuk beter. Zijn die met een 200 f2.8 genomen?
LOL.
Als ik die foto's voor de eerste keer bekeken heb viel me vooral de kwalititeit van de foto op, de houding van het paard (de benen...) en bij de tweede foto de gezichtsuitdrukking van de ruiter.
Net na het clicken van "antwoord versturen" zag ik het........
En alhoewel, fotografisch gezien (moeilijkheidsgraad bijgerekend) mijn voorkeur naar de derde foto gaat. Is die tweede foto toch een unieke foto, zoals er weinigen zijn. (Als dat paard een ogenblik wacht is ie er zo over....)
Het lijkt zelfs of dat paard beteuterd naar die balk kijkt.
Chapeau mypicture
Groetjes
Skitch
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment