Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

12 u wervik

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 12 u wervik

Hier zijn enkele foto's van rally van wervik, commentaar is altijd welkom

alleen zo leren we om nog kwaliteitvoller te werk te gaan

Re: 12 u wervik

Als ik jou hiermee kan helpen: foto's missen scherptediepte. Afspanningslint op foto 1 en 2 is even scherp als het 'ford' logo op de wagens. Groter diafragmanummer nemen, tijd zal toenemen en, indien redelijk, actie vergroten. Al mag dit laatste niet leiden tot bewegingsonscherpte.
    Er straalt ook weinig actie uit de foto's, de wagens staan als het ware stil. Foto 1 heeft wel actie.
    Ik zou een andere plaats uitzoeken om de wagens meer in 3/4 te nemen ipv frontaal.
    Allé, t'is allemaal goed bedoeld hoor.
    The problem of the male brain:
    On the left side, there's nothing right.
    On the right side, there's nothing left.

Comment

bedankt voor het commentaar, al doende leert men, lagere diafragma waarde, meer op zijkant van wagen foto's nemen, ipv front.en net iets meer snelheid dus sluitertijd nog iets lager zetten maw

Comment

Hoi,

Prachtige rally auto's, die zie je in limburg niet vaak helaas . De foto's missen inderdaad wat scherpte, en misschien wat aktie, maar een beetje levels en unsharp mask kan hier zeker wat helpen, probeer het maar eens...
        Alleen het geluid, dat moet je erbij verzinnen

Op verhard (asfalt) wel opletten dat je je sluitertijd niet te laag zet, ik heb dan vaak last van bewegings onscherpte. Op onverhard, zorgt het stof enzo vaak voor de nodige aktie in de foto en kan de sluitertijd gerust wat hoger hetgeen de scherpte ten goede komt.

Succes,
        Trigger

Comment

Working...
        X