Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik kom er wel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik kom er wel

Dit is een van de jongste en kleinste deelneemsters die er zaterdag 12 mei bij was.
    Maar zeker niet de minst moedige. In deze rote had ze zelfs nog tijd over om even in men camera te kijken.

of

Greetz Davinzius

Re: Ik kom er wel

Dankbaar onderwerp om te fotograferen, en ik blijf het zeggen... binnen zonder flash, blijft moeilijk, zelfs met een degelijke lens, om nog maar te zwijgen over de omstandigheden waarin je een positie moeten kiezen.

De compo van de derde spreekt me meer aan dan de twee eerste, terwijl daar de blik en de vastberadenheid zoveel sprekender is. De leegte in de derde compo geeft m.i. zeer goed de hoogte en daarmee ook de prestatie weer. De eerste foto is dan weer beter omdat de blik daar niet cameragericht is. Daar is ze echt met haar sport bezig.

Een combinatie van de houding en blik van het eerste plaatje en de compo van het derde plaatje (voetjes wel even wegklonen), geeft m.i. het betere plaatje.

Mja... misschien dat de "profs" ook eens een oordeel kunnen geven

Comment

Re: Ik kom er wel

Ongewone camerahoek, ik had eerst even moeite om te zien over welke sport het ging. Oogkontakt is altijd leuk.
      Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

Comment

Working...
      X