Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ONK te Hengelo (nl)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ONK te Hengelo (nl)

Mijne eerste post, direct dan maar met betrekken op men grootste passie: motorraces...
    Tevens eerste keer dat ik eens een digitale camera in handen had (efkes mogen lenen van kameraad). Dus echt wel letterlijk een beginner.
    Nikon D70 + 70-300mm Nikkor

Er is niks aan veranderd, ze zijn enkel verkleind met ms-paint, bij gebrek aan deftig foto programma.

Kga er wel bijzeggen dat er van de 600-tal een 200-tal direct voor de vuilbak waren Maar er zat wel een stijgende lijn in gedurende het weekend.

1: manueel diafragma, sluitertijd, manuele focus; één van men eerste "scherpe" - naar mijn kunnen - foto's. Maar volgens mij een iets te lange sluitertijd gebruikt

2: op standje sport, met AF

3: ook weer volledig manueel ingesteld, maar mèt AF

Ik ben eens benieuwd naar de commentaren.

Nu nog zelf een camera'tjen zoeken. Ik dacht aan een Canon 400D + deftige telelens...
    Canon 400D + 18-55mm kit + 75-300 USM III

Re: ONK te Hengelo (nl)

Voor een eerste keer vallen ze best nog mee, mijn 1e panningfoto's waren niet om aan te zien
    Maar toch moeten we eerlijk blijven en zeggen dat ze helaas wat fletsjes zijn en niet echt heel scherp.
    Heb zelf die 70-300 ook gehad en je kan gerust op de de A-stand fotograferen.
    Veel oefenen en je niet laten ontmoedigen door de foto's die in de prullenbak belanden!
    StijnDeGrauwe.be

Comment

Re: ONK te Hengelo (nl)

Eerste vind ik de beste maar moto iets té centraal genomen.

grt. gauloise

Comment

Working...
      X