Hallo allen,
ook al ben ik al ca. een jaar lid, dit is de eerste keer dat ik foto's post. Heb eindelijk het gevoel dat ik er klaar voor ben, aan jullie om te oordelen
Ik ga reeds een heel aantal jaar naar Luik-Bastenaken-Luik, is een traditie met een paar kameraden. Ik zag hier nog geen posts over deze koers, dus op het risico saai te zijn na alle andere klassiekers, hier toch mijn bescheiden bijdrage...
Voor deze post beperk ik me tot de winnaar...
Een eerste shot zeer relaxed, voor de aanvang in Luik (toen we uiteraard nog niet wisten wat hij ging presteren...):
Exif:
30D - 17-55 lens
28,0 mm
1/2500 sec
F 2,8
ISO 200
Fast forward een hele tijd tot bijna boven op de Côte de la Redoute:
Exif:
30D - 17-55 lens
42,0 mm
1/2500 sec
F 3,5
ISO 200
En niet zoveel later net voorbij de streep:
Exif:
30D - 17-55 lens
48,0 mm
1/2000 sec
F 4,5
ISO 200
Commentaar welkom. Ik heb nog een aantal andere geslaagde foto's (Bettini, Scheck enz), als je meer wil zien zie ik het wel in deze thread
ook al ben ik al ca. een jaar lid, dit is de eerste keer dat ik foto's post. Heb eindelijk het gevoel dat ik er klaar voor ben, aan jullie om te oordelen
Ik ga reeds een heel aantal jaar naar Luik-Bastenaken-Luik, is een traditie met een paar kameraden. Ik zag hier nog geen posts over deze koers, dus op het risico saai te zijn na alle andere klassiekers, hier toch mijn bescheiden bijdrage...
Voor deze post beperk ik me tot de winnaar...
Een eerste shot zeer relaxed, voor de aanvang in Luik (toen we uiteraard nog niet wisten wat hij ging presteren...):
Exif:
30D - 17-55 lens
28,0 mm
1/2500 sec
F 2,8
ISO 200
Fast forward een hele tijd tot bijna boven op de Côte de la Redoute:
Exif:
30D - 17-55 lens
42,0 mm
1/2500 sec
F 3,5
ISO 200
En niet zoveel later net voorbij de streep:
Exif:
30D - 17-55 lens
48,0 mm
1/2000 sec
F 4,5
ISO 200
Commentaar welkom. Ik heb nog een aantal andere geslaagde foto's (Bettini, Scheck enz), als je meer wil zien zie ik het wel in deze thread
Comment