Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Squash EK voor junioren in Herentals

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Squash EK voor junioren in Herentals

Voor de eerste keer eens foto's getrokken van mijn andere hobby, nl squashen. Dit zijn foto's van het EK voor junioren in Herentals. Het was wel niet makkelijk. Het gaat vrij snel, zeker bij die jonge mannen, en enkel kunstlicht en geen flits. Een lichtsterkere lens zou nog wat helpen zodat ik de sluitertijd wat korter krijg, maar die heb ik op het moment nog niet.
    Die met het rode T-shirt is de Zwitser Nicolas Mueller, en die is op dit moment de finale aan het spelen. De andere is een Waal, Christopher Votion.

I put the sexy in dyslexia

Re: Squash EK voor junioren in Herentals

Niemand?

Comment

Ik vind het leuke kiekjes maar niet bijzonder.
      Groetjes, Damiaan.
      Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

Comment

Squash is een spectaculaire en snelle sport, dit blijkt niet echt uit de foto's. Al weet ik niet hoe je dat wel zou moeten vastleggen

Gezien de omstandigheden, slecht licht ed. , goede foto's. Iso 1600 op de Sony wil best dus...

Zo te zien was het niet druk, je had dus best wat andere standpunten kunnen proberen. Nu heb je steeds dezelfde achtergrond, de persoon in het rode t-shirt op de tribune zit steeds met zijn hoofd verborgen achter een stuk metaal.

Comment

Mag ik vragen waar jij stond???
          Krijg je zo geen balletjes in je gezicht?

Uit ervaring weet ik dat zo'n balletje hard kan aankomen
          ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ioHpeiH Bekijk bericht
            Zo te zien was het niet druk, je had dus best wat andere standpunten kunnen proberen. Nu heb je steeds dezelfde achtergrond, de persoon in het rode t-shirt op de tribune zit steeds met zijn hoofd verborgen achter een stuk metaal.
            Dat is nu juist het probleem bij het fotograferen van squash. Veel goede standpunten zijn er niet. Je kan op die tribune gaan zitten, maar dan kijk je de spelers steeds op de rug. In Herentals heb je nog het geluk dat ze in een glazen kooi spelen, maar de zijpanelen en de 'muur' waar ze tegen spelen is niet volledig doorzichtig, en onmogelijk om door te fotograferen. Wel hebben ze speciaal voor de fotografen 2 kaders van zo'n 1 op 1 meter doorzichtig gelaten. Bert had dus eigenlijk maar de keuze uit 2 goede standpunten. Niet makkelijk dus.

Comment

Merci voor de commentaren.

Dit is een foto vanop de tribune en dan kan je op de voormuur de twee gaten zien waar je kan door fotograferen.

Voor de geïntresseerden, de Zwitser is ondertussen Europees kampioen. Dit was een wedstrijd in de eerste ronde, dus daarom nog niet al te veel volk.
              Dit is ook een link naar de enige beroepsfotograaf die ik ken die bijna niets anders trekt als squash. Kun je eens vergelijken met die van mij. (Ik vind die van hem beter)

Comment

Working...
              X