Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Btcs
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Btcs
goeie foto's vanuit een mooie standpunt, ik vind de onscherpte van de achterliggende wagen telkens heel goed opvallen...zijn die zo uit de camera gekomen of heb je die onscherpte bewerkt ?
vriendelijke groeten, dimidubik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
http://www.flickr.com/photos/dimidub/
-
Oorspronkelijk geplaatst door DimiDub Bekijk berichtik vind de onscherpte van de achterliggende wagen telkens heel goed opvallen...zijn die zo uit de camera gekomen of heb je die onscherpte bewerkt ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DimiDub Bekijk berichtgoeie foto's vanuit een mooie standpunt, ik vind de onscherpte van de achterliggende wagen telkens heel goed opvallen...
vriendelijke groeten, dimidub
Als je rechter en lager voor de auto's zit sta je beter in lijn met het onderwerp en zal dat effect heel anders zijn. Nu komt de achterliggende auto zo wat onscherp binnen vliegen.
Ik neem aan dat RiBo ook geen andere keus had voor een standpunt?
foto3 heeft mijn voorkeur, de andere zijn wat krap in het in het kader gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24 Bekijk bericht...foto3 heeft mijn voorkeur, de andere zijn wat krap in het in het kader gezet.
Heb je erop gelet dat het "Creaset" nummerplaatje op de Audi er na verloop van tijd verdwenen was? Waarschijnlijk door de hoge snelheid afgewaaid
Comment
-
Comment