Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
drie hele mooie scherpe en goed gevulde foto's, bij drie kijk je gewoon recht de pijp in tijdens de backfire en de eerste is een van mijn lievelingswagens op het circuit
Ik heb vandaag ook geprobeerd om dergelijke foto's te maken, met 100 ASA, snelheid 80 en 100 met een Canon lens 70-200 2.8, maar mijn foto's zijn wat overbelicht. Wat zou ik daar kunnen aan doen, graag een tip.
Telkens als ik me eens toespits op die backfire is mijn foto onscherp
Is dus zeker niet makkelijk! Maar jij bent er wel degelijk in geslaagd het netjes vast te leggen...
Nice.
Telkens als ik me eens toespits op die backfire is mijn foto onscherp
Is dus zeker niet makkelijk! Maar jij bent er wel degelijk in geslaagd het netjes vast te leggen...
Nice.
Ik heb regelmatig ook onscherpe foto's wanneer ik persé die backfire wil vastleggen.
Oh ja bij de volgende foto stond ik in uw buurt denk ik: http://i9.tinypic.com/335fspk.jpg
Last edited by Hellcat; 5 april 2007, 07:44.
Reden: link ipv foto
drie hele mooie scherpe en goed gevulde foto's, bij drie kijk je gewoon recht de pijp in tijdens de backfire en de eerste is een van mijn lievelingswagens op het circuit
vriendelijke groeten, dimidub
Awel speciaal voor U nog eentje van je lievelingswagen:
Comment